۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۷۳۱۸۶۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال متلاشی کردن کانون خانواده ایرانی است

دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال متلاشی کردن کانون خانواده ایرانی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تأکید کرد که امروز دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال متلاشی کردن کانون خانواده ایرانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) گفت: امام حسن مجتبی(ع) کفر را نفاق و افشای نفاق را سخت‌تر می‌دانست.

وی با اشاره به اینکه زمانی که یاران امام حسن(ع) از حضرت حمایت نکردند امام حسن مجتبی(ع) به ناچار مجبور به صلح شد، افزود: برخی اوقات نیز امام مسلمانان باید برای حفظ نظام مجبوربه پذیرش قطعنامه ۵۹۸ می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به صدور اطلاعیه وزارت کشور مبنی بر اینکه برای موضوع حجاب و عفاف غفلتی انجام نشده و حجاب ضرورت شرعی غیرقابل انکار است، گفت: امروز دشمن با ترویج بی حجابی به دنبال متلاشی کردن کانون خانواده ایرانی است.

به گفته وی بانوان متدیینه با مهرورزی و تبیین و اقناع اندیشه خود و اهدای هدیه روسری و مقنعه، سبب متنبه شدن افراد ضعیف الحجاب شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تقدیر و تجلیل از نیروی انتظامی، نیروی مقاومت بسیج، فرماندار و مسؤولان شهرستان کاشان اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی برای برخورد با مظاهر فساد در شهرستان هماهنگی و عزم جدی وجود داشت.

وی در ادامه با اشاره ۱۲ فروردین و سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: ملت قهرمان و انقلابی ایران با رای ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی ایران، نظام طاغوت ۲ هزار و ۵۰۰ را به زباله دان تاریخ انداختند.

به گفته وی ملت ایران در ۲۲ بهمن طاغوت را شکست دادند و در ۱۲ فروردین نیز با رای ۹۸ درصدی و قاطعانه خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت بخشیدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید براینکه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از اعیاد ملی و مذهبی ملت ایران باید زنده نگه داشته شود، افزود: ۱۲ فروردین از اعیاد ملی و مذهبی و عید ملت ایران است، از این رو تأسیس جمهوری اسلامی ایران عید همه مسلمانان جهان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات