۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۷۳۱۸۴۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان سند بالادستی دانشگاه قرار گیرد

بیانیه گام دوم انقلاب باید به عنوان سند بالادستی دانشگاه قرار گیرد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: در کنار فعالیت‌های علمی دانشگاه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند بالادستی دانشگاه قرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شامگاه پنجشنبه در جمع هیات رئیسه دانشگاه کاشان گفت: اساتید دانشگاه کاشان برای تبدیل بیانیه گام دوم به گفتمان درسطح جامعه و نخبگان اهتمام داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه در کنار فعالیت‌های علمی دانشگاه بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان سند بالادستی دانشگاه قرار داشته باشد، افزود: مراکز علمی و اندیشکده‌های آمریکایی در تلاش هستند تا اجازه ندهند بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دانشگاه باید به گونه‌ای برنامه ریزی کند تا نقشه دشمن برای جلوگیری از تبدیل بیانه گام دوم انقلاب به گفتمان نقش برآب شود و دشمن نتواند به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام والسلمین حسینی به لزوم تهیه کلیپی برای بیانیه گام دوم انقلاب از سوی واحد رسانه دانشگاه اشاره کرد و افرود: کلیپ تهیه شده هم بر دارنده خدمات نظام باشد که در بخس نخست بیانیه آمده است و هم در بردارنده توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب در این بیانیه باشد.

وی با اشاره به اینکه برای پنج فرمان رهبر معظم انقلاب در حکم انتصاب نماینده ولی فقیه در کاشان از اساتید دانشگاه درخواست همکاری دارم، اظهار داشت: باید دید برای ارتقا فکری، معنوی و اجتماعی کاشان چه راهکار‌هایی مناسب است.

نماینده ولی فقیه در کاشان درارتباط با ارتقاء فکری نیز گفت: طرح‌هایی همچون، طرح ولایت آیت الله مصباح، منظومه فکری رهبر معظم انقلاب و بینش مطهر در کاشان به ویژه در دانشگاه فرهنگیان آغاز شده است.

وی روش تبیینی حجاب و عفاف برای دانشجویان بسیار موثر است و افزود: اخلاق خوب اساتید با دانشجویان، حضور رئیس دانشگاه و هیات رئیسه دانشگاه در جمع دانشجویان مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر مشارکت دانشجویان غیرایرانی در کار‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه، اظهار داشت: در صورت فراهم شدن فرصت با دانشجویان خارجی دانشگاه دیدار‌هایی انجام شود.

وی کسب رتبه‌های دانشگاه کاشان در جهان اسلام و مجامع علمی بین المللی، مرکز اشتغال، مرکز نوآوری، پارک علم و فن آوری را حائز اهمیت دانست و افزود: تمامی این موفقیت مصداق العلم سلطان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات