۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۷۳۱۷۶۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

خوش اخلاقی عامل اصلی جذب نوجوان و جوان به نماز جمعه است

خوش اخلاقی عامل اصلی جذب نوجوان و جوان به نماز جمعه است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تکریم نمازگزاران جمعه بویژه نوجوانان و جوانان تأکید کرد، گفت: خوش اخلاقی عامل اصلی جذب نوجوان و جوان به نماز جمعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار نوروزی با اعضای ستاد نماز جمعه کاشان با تبریک سال جدید و تجلیل زحمات اعضا ستاد نماز جمعه کاشان گفت: اعضای ستاد نماز جمعه کمک می‌کنند تا یاد و ذکر خدا به خوبی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای ستاد نماز جمعه مقدمات برگزاری ذکرالله را برای مردم فراهم می‌کنند، افزود: اعضای ستاد نماز جمعه عامل اصلی تحقق این فریضه الهی هستند و در ثواب و اجر نمازگزاران جمعه شریک هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم تکریم نمازگزاران جمعه بویژه نوجوانان و جوانان تأکید کرد و با اشاره به اینکه خوش اخلاقی در حد اعجاز است، گفت: خوش اخلاقی عامل اصلی جذب نوجوان و جوان به نماز جمعه است.

وی نماز جمعه را محل یاد و ذکر خدا دانست و با اشاره به اینکه یاد خدا دل‌ها را آرامش می‌دهد و انسان را به آرامش درونی می‌رساند، افزود: برآیند خطبه‌ها باید امید آفرین باشند تا هنگامی که نمازگزاران جمعه از مصلی خارج می‌شوند به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امیدوارتر باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به نماز عبادی سیاسی نماز جمعه تأکید کرد و افزود: اعضای ستاد نماز جمعه با ارائه راهکار‌ها مقدمات جذب و حضور حداکثری نوجوانان و جوانان را در مصلی نماز جمعه فراهم کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات