۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۷۳۱۶۳۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اسلام امنیت توأم با عزت را براى جامعه اسلامى می‌خواهد

اسلام امنیت توأم با عزت را براى جامعه اسلامى می‌خواهد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: اسلام امنیت توأم با عزت را براى جامعه اسلامى و انسان‌هاى مؤمن مى‌خواهد و ابزار و وسایل آن را نیز پیش‌بینى کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در دیدار با فرمانده انتظامی کاشان، گفت: موضوع امنیت باید بیش از پیش مورد توجه قرار داشته باشد.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، اقتصاد و امنیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است به طوریکه یکی از اقدامات امام زمان(عج) بعد از ظهور برقراری امنیت در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در کاشان یکی وظایف نیروی انتظامی را عبودیت دانست، اظهار داشت: خداوند در سوره مبارکه قریش یکی از زمینه‌های تحقق عبودیت را ایجاد امنیت دانسته است از این رو لحظه به لحظه کار پلیس عبادت و ثواب محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه پلیس حافظ امنیت در جامعه و امنیت یکی از پایه‌های خلقت است، افزود: پلیس باید علیم و حفیظ باشد.

وی امنیت را از مهم‌ترین نیاز‌های جامعه دانست و با اشاره به اینکه سعادت انسان در گرو تامین آرامش و آسایش است، گفت: انسان همواره برای به دست آوردن امنیت تلاش و کوشش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: امنیت اولویت‌های نخست جامعه از حکومت‌ها است که امروزامنیت ابعاد گسترده‌تر و متنوعى‌تر دارد و تأثیرپذیرى امنیت از اقتصاد، فرهنگ، صنعت و جمعیت و تأثیرگذارى آن بر همه شاخه‌هاى توسعه و حیات انسانى نقش بنیادین دارد.

به گفته وی اسلام امنیت توأم با عزت را براى جامعه اسلامى و انسان‌هاى مؤمن مى‌خواهد و ابزار و وسایل آن را نیز پیش‌بینى کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه تماس مردم با پلیس را نشانه اعتماد مردم به پلیس دانست و اظهار داشت: این نعمتی بزرگ است که جای شکر دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به لزوم توجه روزافزون به امنیت جامعه و اجرای طرح پایش تصویری از سوی شهرداری تأکید کرد: متولیان امراز جمله شهرداری برای نصب دوربین و اجرای طرح پایش تصویری اهتمام ویژه داشته باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات