۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۳۱۷۹۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

اخلاص، ورع و خدمت به مردم سرلوحه فعالیت مسئولان باشد

اخلاص، ورع و خدمت به مردم سرلوحه فعالیت مسئولان باشد
اصفهان –حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به اینکه اخلاص، ورع و خدمت به مردم سرلوحه فعالیت مسئولان باشد،گفت: کس که خداوند را ناظر اعمال خود بداند به اخلاص خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در جمع ائمه جمعه و فرمانداران منطقه کاشان، گفت: اخلاص، ورع و خدمت به مردم سرلوحه فعالیت مسئولان باشد.

وی اخلاص در عمل را مهم دانست و افزود: پیامبر می‌فرماید، علما و دانشمندانی که به علم خود عمل نکنند هلاک خواهند شد و آن‌هایی هم که به علم خود عمل کنند، اما اخلاص در کار نداشته باشند هلاک خواهند شد و آن‌هایی هم که اخلاص داشته باشند در معرض خطر و تهدید خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان اخلاص را از دستاورد‌های یقین دانست و اظهار داشت: اگر انسان همیشه یقین داشته باشد خداوند ناظر بر همه اعمال او است به اخلاص خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی استمرار و مداومت برقرائت آیه ۱۶۲ سوره انعام را دومین راه رسیدن به اخلاص دانست و افزود: ائمه جمعه و فرمانداران مصداق آیه «وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقِینَ إِماماً» امام متقین هستند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان خدمت به مردم و اخلاص در کار و محاسبه روزانه نفس را در راس و اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند، گفت: حکومت اسلامی ایران حکومت زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و کمک کارگزاران نظام اسلامی ایران به حکومت زمینه ساز، کمک به حکومت امام زمان (عج) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به لزوم فعالیت جهانی برای بستر سازی ظهور اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب برای بستر سازی ظهور اهتمام دارند و می‌فرماید اگر رهبر نبودم رئیس جامعه المصطفی می‌شدم و تربیت طلاب خارجی را بر عهده می‌گرفتم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات