۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۳۱۷۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هدف شهدا حاکمیت قرآن، حفظ اسلام، نظام و حمایت از رهبری بود

هدف شهدا حاکمیت قرآن، حفظ اسلام، نظام و حمایت از رهبری بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم توجه به اهداف و ادامه راه شهدا اشاره کرد و گفت: هدف شهدا حاکمیت قرآن، حفظ اسلام و نظام اسلامی و حمایت از رهبری بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در دیدار با والدین شهید سید ثارالله موسوی شهید حادثه تروریستی جاده خاش با بیان اینکه آسایش و امنیت امروز خود را ما مدیون شهدا هستیم، افزود: برای انجام هر عمل خیر و الهی که در جامعه اسلامی انجام می‌شود، حسنه و اجری را نیز برای شهدا و امام می‌نویسند.

وی افزود: نسل امروز در حالی ادامه دهنده راه شهدا و مدافع عزت و امنیت کشور هستند که ایران در منطقه خاورمیانه و جهان از جایگاهی ممتاز برخورداراست، موضوعی که بر مسئولیت آنان می‌افزاید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نقش شهدا در حفظ انقلاب بدیل دانست و افزود: آنان آگاهانه و با بصیرت راه خود را انتخاب کردند و جز جلب رضای خدا به امورمادی و واهی و زودگذرفکر نکردند و با از خودگذشتگی و ایثار مرز و حصار امنیت و دل بستگی و تعلق به دنیا را از میان برداشتند و در راه آرمان‌های مقدس عاشقانه و بدون اندکی درنگ گام برداشتند.

در ادامه حجت الاسلام سید حسین موسوی ابوی شهید سید ثارالله موسوی گفت: ثارالله از همان دوران نوجوانی به نماد‌های ارزشی و اسلامی بود و سربند‌های مذهبی را روی پیشانی می‌بست.

وی افزود: شهید ثارالله مصداق این جمله حاج قاسم بود که می‌فرماید، کسی که شهید می‌شود باید قبل از آن شهید شده باشد و او تمام ویژگی‌های شهادت را قبل از به شهادت رسیدن داشت.

حجت الاسلام موسوی گفت: شهید سید ثارالله موسوی در تربیت فرزندان بسیار دقیق بود و دختر و پسر خود را از همان دوران کودکی با احکام و رفتار‌های اسلامی آشنا می‌کرد و مشوق فرزندان خود در مسائل اسلامی بود.

وی ادامه داد: شهید سید ثارالله موسوی بسیار مرید و علاقمند به رهبر معظم انقلاب بود و آرزوی دیدار رهبری را داشت برای همین در وصیت نامه خود عنوان کرده است، من که نتوانستم رهبر معظم انقلاب را زیارت کنم، اما برنامه ریزی کنید تا فرزندانم رهبری را ببینند.

لازم به ذکر است، سید ثارالله موسوی از شهدای مدافع حریم امنیت وطن که ۲۸ بهمن سال ۹۷ در حادثه تروریستی محور خاش- زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، از شهید سید ثارالله موسوی دو فرزند پسر یازده و شش ساله سید طا‌ها و سید حیدر و یک دختر دوازده ساله به نام کوثر به یادگار مانده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات