۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۳۱۸۹۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

نهاد خانواده در غرب متلاشی شده است

نهاد خانواده در غرب متلاشی شده است
اصفهان – حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: نهاد خانواده و احترام به پدر و مادر در غرب متلاشی شده است و می‌خواهند در ایران هم این نهاد مقدس را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در اجتماع مردم روستای ده زیره در رابطه با دستاورد‌ها و برکات ماه رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان ماه برکت، رحمت و مغفرت است.

وی با اشاره به اینکه غرب به دنبال متلاشی کردن نهاد خانواده و از بین بردن پیوند عمیق دینی و عاطفی بین فرزندان و والدین است، افزود: نهاد خانواده و احترام به پدر و مادر در غرب متلاشی شده است و می‌خواهند در ایران هم این نهاد مقدس را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خداوند در سوره بقره به فرهنگ احسان به والدین اشاره کرده است، گفت: احترام به والدین را فراموش نکنید حتی اگر درقید حیات نباشند منبع خیر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با اشاره به رای ۹۸ درصدی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران در دوازده فروردین ماه، گفت: ملت ایران در دوازدهم فروردین با با رای ۹۸ درصدی خود حکومت اسلامی در ایران را تأیید کردند.

به گفته وی کشور ایران را امام زمان (عج) اداره می‌کند و حضرت در گردنه‌ها و پیج و خم‌های خطرناک و سخت ملت ایران را هدایت می‌کند و امکان ندارد کشور با این همه تهدید و توطئه بدون کمک امام زمان حرکت و رشد کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به تشریح وضعیت سیاسی منطقه خاورمیانه و دخالت‌های آمریکا به منظور تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی و تشکیل خاورمیانه جدید پرداخت و ماهیت حکومت‌های هم پیمان آمریکا را تبیین کرد.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای تغییر نقشه جغرافیایی خاورمیانه، اظهار داشت: هدف از طرح ایجاد خاورمیانه جدید که توسط آمریکا کلید خورد تجزیه کشور‌های اسلامی در منطقه و ظرفیت‌های اسلام بود.

حجت الاسلام والمسلیمن حسینی همچنین با تسلیت وفات حضرت خدیجه، اظهار داشت: حضرت خدیجه ام البنین و مادر دوازده معصوم است و با وجود اینکه خودش معصوم نبود، اما تقوا، حیا و عفت است که او را به این مقام می‌رساند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات