۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۳۱۹۰۲
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی از سوی روحانیت

لزوم تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی از سوی روحانیت
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی از سوی روحانیت اشاره کرد و گفت: حضور روحانیت در مراکز دانشگاهی از طرح‌های مفید حوزه علمیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در دیدار با حجت الاسلام سید مهدی ساداتی نژاد رئیس دفتر استانی دفاتر نهاد رهبری در استان تهران، گفت: سیره و روش نماینده ولی فقیه در کاشان ارتباط مستمر با جوانان و نوجوانان با حضور مستمر در مدارس است.

وی به لزوم تبلیغ مبانی دینی و اعتقادی از سوی روحانیت اشاره کرد و افزود: حضور روحانیت و طلاب جوان در تبلیغ ماه محرم، ماه مبارک رمضان و تابستان در استان‌ها و مراکز دانشگاهی یکی از طرح‌های مفید حوزه علمیه است.

به گفته وی روحانیت و طلاب از این بستر و فرصت تبلیغی باید حداکثر استفاده و بیشترین بهره برداری را داشته باشند چرا که مردم نیز در مناطق مختلف از طلّاب علوم دینی استقبال خوبی دارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به حکم رهبر معظم انقلاب در انتصاب امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کاشان اشاره کرد و یادآور شد: در حکم ایشان مطالباتی از نماینده ولی فقیه در کاشان شده است که نشان دهنده شناخت دقیق از منطقه کاشان و اطلاع از معضلات شهرستان است.

حجت الاسلام سید مهدی ساداتی نژاد رئیس دفتر استانی دفاتر نهاد رهبری در استان تهران نیز شیوه تبلیغی و ارتباط با نسل جوان و حضور در مدارس را براساس اقتضائات زمانی و شیوه تبلیغی را مثبت و تأثیرگذار دانست.

وی افزود: در دانشگاه ها، همراهی با دانشجویان و شرکت در اردو‌های دانشجویی در تغییر نگرش دانشجویان به روحانیت بسیار اثرگذار و تأثیرگذار است.

حجت الاسلام ساداتی نژاد یادآور شد: برای آشنایی دانشجویان با معضلات و ناهنجاری‌های فرهنگ غرب و استفاده از تجربیات، طرحی در دانشگاه تربیت مدرس با عنوان «روزی در محضر استادان» آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه از اساتید دانشگاه که در خارج از کشور حضور داشته اند بعد از نماز ظهر و عصر به مدت ۱۰ دقیقه در مسجد استفاده می‌شود، اظهار داشت: حضور اساتید در شناخت غرب و حضور دانشجویان در مسجد موثر و راهگشا است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات