۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۷۳۱۹۵۹
آیت الله خاتمی در دیدار با مجمع نمایندگان طلاب:

رسیدگی به امور طلاب و فضلا عبادت است

رسیدگی به امور طلاب و فضلا عبادت است
عضو فقهای شورای نگهبان دستاوردهای مجمع نمایندگان طلاب را ستایش کرد و رسیدگی به امور طلاب و روحانیون را عبادت خواند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان در دیدار رئیس و نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب، یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است تا ارتباط طلاب و فضلا با جامعه مدرسین حفظ گردد.

وی در ادامه افزود: دستاوردهای مجمع نمایندگان طلاب قابل تحسین است که باید حفظ گردد و هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در هر فصل، دیداری با جامعه مدرسین داشته و برای نمایندگان طلاب و فضلا نیز دیدار سالانه داشته باشید.

آیت الله خاتمی در این دیدار رسیدگی به امور طلاب و فضلای حوزه را بر همگان لازم دانسته و آن را از جمله عبادات دانست.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه با اشاره به اهمیت استمرار ارتباط مجمع نمایندگان طلاب با جامعه مدرسین اظهار داشت: ارتباط مجمع نمایندگان طلاب با جامعه مدرسین، ارتباط فرزند و پدری است و این مجمع بدون ارتباط با جامعه مدرسین شناخته شده نیست.

وی در ادامه افزود: دغدغه نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، دغدغه رفع مشکلات معیشتی و هدایت تحصیلی طلاب و فضلای حوزه علمیه است و در این زمینه هر هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه عنوان کرد: مجمع نمایندگان طلاب و فضلا در آینده برای پیشبرد مطالبات مقام معظم رهبری و سایر مراجع و بزرگان حوزه با اعضای خبرگان، نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه، جلسات استانی برگزار خواهد کرد.

 

ارسال نظرات