۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۳۲۰۷۴
در آستانه میلاد کریم اهل‌بیت انجام شد؛

اهدای جوایز «پویش ملی پیشرفت» + اسامی برندگان

اهدای جوایز «پویش ملی پیشرفت» + اسامی برندگان
حجت الاسلام خوئینی با اشاره به اهدای جوایز پویش ملی پیشرفت، گفت: بحمدالله این پویش با استقبال خوب روستائیان و عشایر غیور مواجه شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی معاون امور فرهنگی و آموزشی این مرکز گفت: امسال در دهه‌ی فجر و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار، "پویش پیشرفت" به صورت کشوری برگزار شد که با استقبال خیلی خوب روستائیان و عشایر غیور مواجه شد.

وی هدف از راه‌اندازیِ این پویش ملی را، تبیین پیشرفت‌ها‌ی گسترده‌ی انقلاب اسلامی در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، توزیع امکانات رفاهی چون: آب، برق و گاز، احداث مجتمع‌های ورزشی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در روستاها و مناطق عشایری دانست و گفت: جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این پویش، با ارسال تصاویر و فیلم‌های کوتاه، پیشرفت‌های چشمگیر روستای خودشان را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام خوئینی بازگو نمودن دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مهمترین وظایف نسل‌های اول، دوم و سوم انقلاب برشمرد و تاکید کرد: نتیجه‌ی "پویش ملی پیشرفت"، همان "جهاد تبیین" است که حضرت آقا بارها بر آن تاکید داشته‌اند و خدای را شاکریم که به سهم خودمان، نگذاشتیم فرمان رهبر معظم انقلاب بر زمین بماند و عملا پرچم "جهاد تبیین" را بلند کردیم.

جانشین کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر کشور با اشاره به آمار شرکت کنندگان در این پویش ملی، گفت: تعداد آثار دریافتی به دبیرخانه، حدود ۵۰۰۰ مورد بود که حدود ۳۰۰۰ اثر، با معیارهای طرح منطبق بود و نهایتا پذیرش شد.

وی افزود: از بین ۳۰۰۰ اثر پذیرش شده، ۱۷۰۰ اثر حائز رتبه "خوب" شدند و نهایتا از بین آنها، ۳۷۵ اثر، به انتخاب هیئت داوران و قید قرعه، "شایسته تقدیر" شناخته شدند.

معاون فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان گفت: کمک هزینه کربلای معلی، کمک هزینه سفر به مشهد الرضا، کمک هزینه سفر به قم و جمکران، کمک هزینه خرید لوازم خانگی، کمک هزینه خرید وسائل ورزشی و... از جمله جوائز اولین پویش ملی پیشرفت به ارزش بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال بود که بحمدالله همگی اهداء شد.

اسامی برندگان

اهدای جوایز «پویش ملی پیشرفت» + اسامی برندگان

اهدای جوایز «پویش ملی پیشرفت» + اسامی برندگان

ارسال نظرات