۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۷۳۲۱۲۵

انتساب خبر کذب به آیت الله اعرافی

انتساب خبر کذب به آیت الله اعرافی
برخی از رسانه های معاند با این عنوان که «ما بودجه بیشتری می خواهیم تا حرم و حوزه را به هم متصل کنیم» به آیت الله اعرافی نسبت داده اند که کذب محض است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اعضای شورای شهر قم دیدار نوروزی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه داشتند که آیت الله اعرافی در این دیدار توصیه هایی به شورا برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم و شهر قم داشت از جمله در مورد توجه به بافت اطراف حرم بود و در این مورد گفت: «پیشنهاد شد استاندار، شورا و شهردار در این باره جلساتی بگذارند، برخی از تحولات در بافت حرم در ارتباط با حرم و حوزه جای تأمل دارد و در مورد دسترسی به حرم و حوزه نیز گلایه‌هایی وجود دارد، البته ما نیز تأکید داریم باید درس های حوزه در سطح شهر پخش شود؛ اما باید برای حرم و حوزه با نشاط و سرزنده نیز برنامه‌ریزی کرد و رونق حوزه در اطراف حرم بسیار مهم است و گره ها را باید گشود و زمینه این رونق را فراهم آورد. لازم است شورا روی این موضوع ایده‌ای و پروژه‌ای ارائه دهد و مطالعات لازم صورت بگیرد تا پیرامون حرم، کانون سرزنده‌ای برای زائران و مجاوران و حوزه باشد».

در موضوع بودجه شورا و شهرداری آیت الله اعرافی تأکید کرد که مناسب است در مورد منابع پایدار برای اداره کلان شهر قم تلاش بعمل آید و باید کوشش کرد تا با رعایت همه جوانب بودجه جهان شهر قم، برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف قم و همه زائران از سراسر ایران و جهان به ارقام بالاتر و تا حدود بیست همت افزایش یابد.

همه مردم هم باید برای ارتقای شهرها و افزایش کیفیت زندگی شهری کمک و همراهی کنند.

همانطور که از این سخن روشن است، اساساً مسأله صرف تقسیم و توزیع بودجه نیست و بحث اصلی ارتقای خدمات به مردم عزیز اعم از زائران و مجاوران بوده است.

اما متاسفانه بعد از انتشار این خبر برخی از رسانه های معاند خارجی و بعضا داخلی خبری با این عنوان که «ما بودجه بیشتری می خواهیم تا حرم و حوزه را به هم متصل کنیم» به آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه نسبت داده اند که کذب محض است و مدیر حوزه های علمیه چنین مطلبی را بیان نکرده است.

مشاهده متن کامل سخنان آیت الله اعرافی در دیدار اعضای شورای شهر قم

ارسال نظرات