۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۳۲۱۸۰
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

رژیم صهیونیستی رو به‌ زوال و نابودی است

رژیم صهیونیستی رو به‌ زوال و نابودی است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری گفت: تغییرات پی‌درپی در رأس رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده وجود بحران و افول این رژیم جنایتکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد روابط با ایران نشان‌دهنده عظمت انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: در ابتدا عده‌ای با خیال خام ضربه به‌نظام اسلامی با تشویش اذهان عمومی در پی ایجاد اغتشاش در جامعه بودند و برای مدتی کوتاه در این کشور اسلامی ناامنی ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: آن‌هایی که با ایجاد اغتشاش در کشور در پی نابودی ایران بودند اکنون تلاش می‌کنند با ایران رابطه برقرار کنند که این نشان‌دهنده عظمت ایران و انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: عظمت انقلاب اسلامی به حدی است که سردمداران نظام ظلم و جور هم به آن اذعان دارند و تلاش می‌کنند تا به هر طریقی که شده این عظمت و شکوه را زیر سؤال ببرند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: ایجاد اغتشاش در ایران نمونه بارزی از تلاش دشمنان برای زیر سؤال بردن عظمت نظام اسلامی و ضربه به این نظام مشروع بود.

وی با اشاره به در پیش بودن روز قدس، خاطرنشان کرد: روز قدس روز حمایت از مظلوم و مظلومان است و در این روز حواس مردم دنیا به سمت فلسطین جمع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: روز قدس و راهپیمایی میلیونی مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این روز سبب شد تا حرکت‌های بسیاری در حمایت از فلسطین ببینیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب که فرموده بود: انقلاب اسلامی دائماً در حال رشد است و حکومت‌های استکباری در حال افول هستند، گفت: با توجه به بحران‌های موجود در رژیم صهیونیستی این حکومت جعلی رو به افول و نابودی است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات