۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۳۲۳۲۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان:

۸ زندانی جرایم مالی غیر عمد در کاشان آزاد شدند

۸ زندانی جرایم مالی غیر عمد در کاشان آزاد شدند
اصفهان- سرهنگ اکبری گفت: با کمک ۱۸۰ میلیون تومانی مردمی و خیرین شهرستان کاشان ۸ زندانی جرایم مالی غیر عمد در این شهرستان از بند آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری صبح امروز در یکصد و نوزدهمین نشست شورای اسلامی شهر کاشان، گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در شهرستان کاشان از ۲ ماه قبل آغاز و با کمک ۱۸۰ میلیونی خیرین این شهرستان ۸ زندانی در ایام ماه مبارک رمضان از بند آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود: هیچ افتخاری بالاتر و والاتر از خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات مردم نیست و مسؤولان نظام اسلامی ایران باید خود را خادم مردم بدانند و برای مردم خدمت بدون منت داشته باشند.

فرمانده سپاه کاشان از تهیه یکهزار و ۲۰۰ بن خرید کفش و لباس به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان برای نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان و هفته اکرام ایتام خبرداد و یادآور شد: این تعداد بن خرید کفش و لباس از میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) تا شهادت امیر مومنان (ع) بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی همچنین از توزیع ۳ هزار پرس غذای ساده در قالب سفره‌های ساده افطاری به ارزش یک میلیارد تومان خبر داد و با اشاره به اینکه ۱۰ هزار پرس غذا همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ۲۰ هزار پرس غذا نیز تا پایان لیالی قدر توزیع می‌شود، گفت: این تعداد پرس غذا به مناسبت هفته اکرام ایتام از سوی مردم و خیرین شهرستان و پایگاه‌های بسیج بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ اکبری از توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، جمعا به ارزش ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خبرداد و افزود: این تعداد بسته معیشتی شامل ۸ قلم کالای اساسی است که از امروز دوشنبه بین خانوار‌های محروم و نیازمند شناسایی شده شهرستان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه کاشان در ادامه با اشاره به اعزام ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان شهرستان کاشان با ۶۸ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، یادآور شد: کاروان‌های راهیان نور در اواخر سال گذشته با همکاری شهرداری، ادارات، نهاد‌ها و مردم خیر کاشان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام شدند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات