۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۷۲۷۸۴۲
فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛

اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی

اهدای ۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی
اصفهان – سرهنگ اکبری از تهیه ۱۱ سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند کاشانی و اهدای آن به نوعروسان نیازمند با حفظ کرامت خانواده‌های آن‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در گفت,گو با خبرنگاران گفت: به مناسبت میلاد فرخنده وخجسته حضرت زهرا(س) در مرحله نخست برخی از نوعروسان شهرستان کاشانی نیازمند در منطقه شناسایی شدند.

وی افزود: امروز و در طی مراسمی ۱۱ سری جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند کاشانی تهیه و با رعایت حفظ کرامت به این افراد اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان یادآور شد: در هر سری از جهیزیه‌ها ۱۵ قلم کالای اساسی پیش‌بینی شده است.

وی یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، سرویس چینی، سرویس قابلمه، اتو، فرش، جاروبرقی و تلویزیون را از جمله اقلام اهدایی به نوعروسان نیازمند کاشانی اعلام کرد.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشانی اهدا شده است، گفت: ارزش جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان کاشانی بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است و ۲۵۰ میلیون تومان نیز هدیه نقدی به جامعه هدف اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان هدف از تهیه جهیزیه و اهدای آن به نوعروسان نیازمند را ترویج زندگی آسان دانست و افزود: نوعروسان و نوداماد‌ها با برپایی یک زندگی آسان به دور از تجملات می‌توانند خوشبختی را برای یکدیگر به ارمغان آورند و با این تفکر و سبک زندگی بسیاری از معضلات اجتماعی کاهش پیدا می‌کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات