۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۲۶۱۵۲
فرمانده سپاه کاشان خبر داد؛

اجرای طرح یلدای فاطمی در کاشان

اجرای طرح یلدای فاطمی در کاشان
اصفهان – سرهنگ اکبری از اجرای طرح یلدای فاطمی از فردا چهارشنیه ۳۰ آذرماه به مناسبت ایام فاطمیه و فرا رسیدن شب یلدا در شهرستان کاشان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به اجرای طرح «یلدای فاطمی» درشهرستان کاشان گفت: با توجه به ایام فاطمیه و فرا رسیدن شب یلدا طرحی متناسب با این ایام با نام «یلدای فاطمی» در کاشان اجرا می‌شود.

به گفته وی در این طرح مقرر شده است تا چهار هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان کاشان توزیع شود.

وی ارزش ریالی چهار هزار بسته معیشتی را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: ارزش هر بسته غذایی بالغ بر پنج میلیون ریال است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان یادآور شد: برای این بسته‌های معیشتی برنج، مرغ، میوه، سیب زمینی، پیاز، شیرینی و یک بسته آجیل متناسب با ایام شب یلدا پیش بینی و بسته بندی شده است.

سرهنگ اکبری با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های معیشتی از فردا چهارشنبه ۳۰ آذرماه آغاز می‌شود، گفت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان بیش از سه میلیون ریال ازهزینه هر بسته معیشتی را متقبل شده است و مابقی هزینه هر بسته توسط نهاد‌ها و مردم خیر کاشان تامین شده است.

فرمانده نیروی مقاومت سپاه کاشان یادآور شد:طرح «یلدای فاطمی» درشهرستان کاشان به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج، اصناف کاشان به ویژه میوه وتره بار و مرغ فروشان کاشان، گروه‌ها و قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی کاشان، بسیج سازندگی و خیران می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات