۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۷۳۲۳۵۵
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم اطلاع رسانی خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان

لزوم اطلاع رسانی خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان
اصفهان –حجت الاسلام و المسلمین حسینی بر لزوم اطلاع رسانی خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد و گفت: برای پاسخگویی به شبهات رسانه قوی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی در دیدار با رئیس، معاونین و نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: کسی که تقوا الهی داشته باشد هیچ راه بن بستی برای او وجود ندارد.

وی به لزوم اطلاع رسانی خدمات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد و افزود: برای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی از خدمات بخش بهداشت و درمان و پاسخگویی به شبهات نیازمند رسانه قوی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: با در اختیار داشتن رسانه قوی هم خدمات انجام شده در بخش بهداشت و درمان را می‌توان پوشش داد و هم به شبهاتی که به این بخش وارد می‌شود را می‌توان پاسخگو بود.

به گفته وی پذیرش دویست هزار بیمار و انجام بیش از ۸ هزار عمل جراحی طی یکسال اخیردر مجتمع درمانی شهید بهشتی کاشان را باید برای مردم اطلاع رسانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه ذهن افکار عمومی با برخی اخبار ناقص نباید منحرف شود، اظهار داشت: امیرمومنان (ع) می‌فرماید، مردم نسبت به آنچه آگاهی ندارند دشمنی می‌کنند.

به گفته وی ضعف اطلاع رسانی وجود دارد از جمله در مورد مهسا امینی که به دلیل تاخیر در اطلاع رسانی دشمن از این خلاء سوء استفاده کرد و نظام برای آن هزینه داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان یک مرکز درمانی و آموزشی است که برای ارتقاء تحصیلات دانشجویان نیاز به اساتید با تجریه و متخصص و تجهیزات و امکانات مناسب دارد.

وی با بیان اینکه انسان باید برای یک شبانه روز برنامه ریزی برای انجام مناجات با خدا، کار، معاشرت با برادران مورد اعتماد و لذت حلال داشته باشد بر ترویج ازدواج‌های دانشجویی تأکید کرد و افزود: که ۹۴ درصد ازدواج‌های دانشجویی موفقیت آمیز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: با ازدواج‌های دانشجویی هم دین دانشجو حفظ می‌شود و هم کار دانشجو و هم مطالعه اش با کیفیت خواهد شد و بیشترین دستاورد را خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر افزایش خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌ها تأکید کرد و ابراز داشت: دانشگاه‌ها ازدواج‌های آسان و دانشجویی کم هزینه را پیگیری کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات