۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۷۳۲۳۶۲
معاون علمی دبیرخانه جهادگران حوزوی تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری دوره عمومی آشنایی با فعالیت‌های جهادی

جزئیات برگزاری دوره عمومی آشنایی با فعالیت‌های جهادی
معاون علمی دبیرخانه جهادگران حوزوی از برگزاری دوره عمومی آشنایی با فعالیت‌های جهادی در سایت مهارتخانه طلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره عمومی آشنایی با فعالیت‌های جهادی به همت دبیرخانه جهادگران حوزوی و با همکاری مجتمع آموزش‌های کاربردی و مهارتی در سایت مهارتخانه طلاب برگزار می شود.

مهدی کمیلی‌فر، معاون علمی دبیرخانه جهادگران حوزوی در این زمینه گفت: با توجه به‌ تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رابطه با حضور طلاب در عرصه‌های خدمت‌رسانی اجتماعی و اهتمام رئیس محترم حوزه‌های علمیه مبنی بر تقویت شأن خدمت‌رسانی و تبلیغ غیرلسانی در طلاب، معاونت علمی دبیرخانه جهادگران حوزوی، در کنار تولیدات مکتوب و برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی عمومی و تخصصی، تصمیم به آماده‌سازی دوره آموزش مجازی برای عموم طلاب جهت آشنایی با عرصه فعالیت‌های جهادی، گرفت.

در این دوره آموزشی، جمعی از فعالان و پیشکسوتان حوزوی جهاد خدمت‌رسانی، به ارائه دانش و تجربیات خود در موضوعاتی چون: خدمت‌رسانی در آیات و روایات و کلام بزرگان، آثار و برکات فعالیت‌های جهادی‌، خدمت و تبلیغ در بحران‌ها، تشکیلات در کار جهادی، کیفیت حضور در فضای مجازی،روش گزارش نویسی و… پرداخته‌اند که خروجی آن برای عموم طلاب، بسیار کاربردی و قابل استفاده است.

گفتنی است، اساتید این دوره را که با اعطای گواهی رسمی همراه می‌باشد را حجج اسلام: مرادی، استقامت، علیخانی، مهدیان، جلالوند، رنجبر، کاظم‌زاده، میرمحمدیان و جلالی تشکیل داده‌اند.

ارسال نظرات