۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۳۲۳۷۳
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

لزوم برنامه ریزی جامع مسئولان برای تحقق شعار سال

لزوم برنامه ریزی جامع مسئولان برای تحقق شعار سال
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مشکل عمده اقتصاد کشور، تورم است از مسئولان خواست با طرح و برنامه نسبت به مهار آن چاره اندیشی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخاب شعار سال 1402 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: چند سالی است که شعارهای سال رهبر معظم انقلاب اسلامی رنگ و بوی اقتصادی پیدا کرده است و این بیانگر این است که مسئله اقتصادی، مسئله اولویت دار کشور است و باید همه جهت گیری های مجلس شورای اسلامی، قوه مجریه و سایر ارگان ها به این سمت و سو باشد و ریل گذاری ها صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: البته گاهی کم لطفی شده و به شعارهای سال انتخابی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، توجه لازم نمی شود؛ اما امسال شاهد آن هستیم که دولت کنونی از ابتدا به شعار سال اهتمام دارد و رئیس جمهور، همه مسئولان را موظف کرده است تا طرح و برنامه در این راستا داشته باشند و نسبت به مهار تورم که مشکل عمده کشور است چاره اندیشی کنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی با بیان این که شعار سال ۱۴۰۲ هم بیان درد و هم درمان آن است، ابراز کرد: یکی از راه های مهار تورم در کشور، مسئله رشد تولید است و باید ما بتوانیم تولید داخل را ارتقا و افزایش دهیم؛ چراکه رشد تولید می تواند تا حد زیادی، تورم افسارگسیخته را مهار کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در ادامه عنوان کرد: البته مجموعه دولت، قدم هایی را در این راستا برداشته است؛ اما نظر مقام معظم رهبری این است که باید به شعار سال بیشتر توجه شده و مشکلات اقتصادی کشور حل شوند و بیان شعار سال نیز برای بیان مهمترین مسائل کشور و توجه مسئولان به این سمت است تا این مسئله را سرلوحه برنامه ها و فعالیت های خود قرار دهند.

ارسال نظرات