۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۷۳۱۹۷۳
 آیت الله اراکی مطرح کرد؛

نقش مهم مجمع طلاب در تولید فکر و ارائه طرح برای پیشبرد اهداف حوزه

نقش مهم مجمع طلاب در تولید فکر و ارائه طرح برای پیشبرد اهداف حوزه
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: بسیار خرسندم که 196 نماینده در مجمع نمایندگان طلاب با تولید فکر و ایده های نوین در راستای کمک به مسئولین حوزوی تلاش می کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در دیدار رئیس و نواب رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب یکی از مراکز مورد اعتماد و وثوق طلاب و فضلای حوزه است.

وی در ادامه افزود: بسیار خرسندم که 196 نماینده در مجمع نمایندگان طلاب با تولید فکر، ارائه طرح و پرداختن به ایده های نوین در راستای کمک به مسئولین حوزوی در تلاشند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ابراز کرد: صنعت گران در تولید می توانند به تحقق شعار سال که همان مهار تورم است کمک کرده و برای مسائل اقتصادی و فرهنگی همچون حجاب نیز می توان از مباحث علمی برای حل آن استفاده کرد.

همچنین در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب اظهار داشت: تمام تلاش و همت نمایندگان طلاب و فضلای حوزه این است که بتوانند گامی مؤثر در خدمت رسانی به حوزه های علمیه و طلاب بردارند.

وی در ادامه افزود: خرسندیم که با اعضای شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین می توانیم جلساتی داشته باشیم و مطالبات حوزویان را به این عزیزان برسانیم.

ارسال نظرات