۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۷۳۲۳۷۶

دیدار مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا با آیت الله کریمی جهرمی

دیدار مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا با آیت الله کریمی جهرمی
مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا با حضور در دفتر آیت الله کریمی جهرمی در درس اخلاق رسانه این استاد برجسته خارج فقه حوزه علمیه قم شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا همزمان با شب بیستم ماه مبارک رمضان با حضور در دفتر آیت الله کریمی جهرمی در درس اخلاق رسانه ایشان اخلاق شرکت کردند.

در این دیدار که جمعی از خبرنگاران، دبیران و مدیر عامل خبرگزاری رسا حضور داشتند، آیت الله کریمی جهرمی با اشاره به ضرورت توجه به اهمیت رسانه و نقش آن در تاثیرگذاری بر افکار افراد جامعه در جریان ها و رخدادها اظهار داشت: طبیعت، وجدان و فطرت انسان ایجاب می کند که از ابزار و وسایل رسانه، استفاده خیر کرده و از آن نتایج والا بگیرد.

آیت الله کریمی جهرمی در ادامه افزود: اگر ابزار رسانه در اختیار ما است، باید از آن به بهترین وجه ممکن استفاده کنیم و با اخلاق و رفتار خوب، فعالیت کرده و بهانه به دست دشمنان ندهیم.

استاد برجسته درس اخلاق حوزه علمیه قم در این دیدار خطاب به اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امانت الهی در دست شما است و باید صاحبان رسانه هر چقدر می توانند برای حفاظت از این امانت، تلاش و کوشش کنند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به این که منابع دینی ما از قرآن کریم و فرمایشات ائمه معصومان علیهم السلام سراسر مشحون از گزاره ها و توصیه های اخلاقی می باشد، بیان داشت: فرمایش های بزرگان دین درباره پیامدهای فضایل و رذایل اخلاقی در سطح فردی، جمعی و اجتماعی پیش روی ما است که اقشار و اصناف مختلف، مخاطبین این گزاره ها هستند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه اضافه کرد: اصحاب رسانه، خبرگزاری ها و خبرنگارها در فعالیت‌های حرفه‌ای و خبری خود با وسوسه های شیطانی و دام های شیاطین روبرو هستند که نیاز به رهنمودها و هدایت گری بزرگان دین و اساتید اخلاق دارند تا توصیه هایی که در خصوص رسانه و حرفه خبر لازم است رعایت شود را از زبان بزرگان شنیده و از رهنمودهای آنان بهره ببرند.

ارسال نظرات