۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۳۲۵۱۵
فرمانده سپاه کاشان تأکید کرد؛

لزوم مردمی سازی امر به معروف و نهی از منکر

لزوم مردمی سازی امر به معروف و نهی از منکر
اصفهان - سرهنگ اکبری به لزوم مردمی سازی امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: یکی از راهبرد‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی منکر مردمی سازی امربه معروف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در جمع آمران به معروف و ناهیان ار منکر شهرستان کاشان، گفت: بزرگترین موفقیت ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان تعامل و هم افزایی دستگا‌های دولتی و گروه‌های مردم نهاد است.

برخی از نیروی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بعد از ۳۰ سال خدمت در ستاد به سن بازنشستگی رسیده اند و سال‌های متمادی گمنام و بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می‌کنند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های چشمگیر نیرو‌های فراجا در کاشان، گفت: به هر اندازه در حوزه مردمی و فرهنگی فعالیت باشد به همان اندازه بار مسائل امنیتی در کشور کاهش خواهد داشت.

فرمانده سپاه کاشان از فعالیت ۱۲ گروه مردمی در کنار نیروی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کاشان در تعطیلات نوروز امسال خبرداد و افزود: یکی از راهبرد‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی منکر مردمی سازی امربه معروف است.

سرهنگ اکبری گفت: فعالیت فرهنگی و ایجابی ستاد احیاء متوقف نخواهد شد و فعالیت‌های فرهنگی، ایجابی و مردمی به حاشیه نخواهد رفت و در اولویت نخست ستاد است.

به گفته وی راهبرد نگاری در ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان مقابله با معضلات و آسیب‌های اجتماعی با دقت و براساس شرایط روز است.

فرمانده سپاه کاشان همچنین از مؤسسه حامی، بسیج هنرمندان، مؤسسه عروه الوثقی، دانشگاه‌ها و مجموعه‌های گمنام دیگری که در تعطیلات نوروز امسال ستاد را یاری کردند و پا به رکاب بودند و تقدیر و تجلیل کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات