۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
کد خبر: ۷۳۲۷۲۴

استقبال مردم از خانه‌های قرآن با دیدن «محفل»

استقبال مردم از خانه‌های قرآن با دیدن «محفل»
برنامه تلویزیونی «محفل» با ایجاد موج جدی اهتمام به قرآن در جامعه استقبال عمومی از مؤسسات و مراکز قرآنی را افزایش داده است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، برنامه تلویزیونی و متفاوت «محفل» که با رویکرد جدید و با هدف آشنایی و انس بیشتر جامعه با قرآن کریم همه روزه قبل از افطار از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌‌رود و با استقبال خوبی در فضای عمومی و میان مردم در کشور‌های مختلف اسلامی قرار گرفته است، توانسته علاوه بر آثار مثبت اجتماعی و ایجاد موج جدی اهتمام به قرآن در جامعه استقبال عمومی از مؤسسات و مراکز قرآنی را نیز افزایش دهد.

برنامه «محفل» استقبال مردم از مؤسسات و خانه‌های قرآن را افزایش داد

بر همین اساس و با ایجاد موج گسترده فعالیت‌های قرآنی و اقبال بیشتر مردم برای حضور و مشارکت در این فعالیت‌ها و لزوم معرفی مؤسسات و خانه‌های قرآنی برای استفاده بیشتر آحاد جامعه از معارف غنی قرآن کریم و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در کشور، بانک اطلاعات مؤسسات و خانه‌‌های قرآن شهری و روستایی تحت نظر سازمان تبلیغات اسلامی به روز رسانی و منتشر شد.

علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم می‌‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir و یا کانال اطلاع‌‌رسانی این سازمان در پیام‌‌رسان ایتا به نشانی @telaavat و با انتخاب استان مورد نظر، نزدیک‌‌ترین پایگاه قرآنی به محل کار یا سکونت خود را انتخاب و به این مراکز مراجعه کنند.

در حال حاضر بالغ بر ۲ هزار مؤسسه قرآن و عترت و ۶ هزار خانه قرآن شهری و روستایی در اقصی نقاط کشور و تحت نظر سازمان دارالقرآن الکریم در حال فعالیت و ارائه خدمات آموزشی و تبلیغی و ترویجی به جامعه هستند.

ارسال نظرات