۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۷۳۲۷۴۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بیان حقایق انقلاب و دفاع مقدس برای دانش آموزان ضروری است

بیان حقایق انقلاب و دفاع مقدس برای دانش آموزان ضروری است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز که دشمن دانش آموزان را با شبهه افکنی مورد هدف قرارداده بیان خاطرات و حقایق انقلاب و دفاع مقدس برای آنها ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار علی محمد وادی السلامی جانباز دوران انقلاب،حضور آزادگان وجانبازان در مدارس به ویژه مدارس شاهد و بیان خاطرات دوران انقلاب و دفاع مقدس برای دانش آموزان را ضروری دانست.

وی ادامه داد: دراین برهه از زمان که دشمن دانش آموزان را با شبهه افکنی مورد هدف قرارداده بیان خاطرات و حقایق انقلاب و دفاع مقدس برای دانش آموزان ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر مکتوب شدن خاطرات آزادگان و جانبازان با هدف آشنایی نسل‌های آینده از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام تأکید کرد و اظهار داشت: نوشتن و بیان خاطرات برای تقویت ایمان و ارزش انقلاب و انتقال آن به نسل جوان مفید است.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم استمرار روحیه جهادی در جامعه تأکید کرد و افزود: جانبازان در دوران انقلاب و دفاع مقدس با جسم خود جهاد کردند امروز نیز جهاد با مال براساس توان مالی و جهاد تبیین ضروری است.

لازم به ذکر است، علی محمد وادی السلامی در عملیات کربلای چهار، بیت المقدس هفت و پاسگاه زید از ناحیه سر، دو دست و پا مجروح شد و همسر وی با این اطلاع از وضعیت جسمانی با ازدواج با ایشان موافقت کرد و حاصل حدود سی سال زندگی مشترک سه فرزند حافظ قرآن است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات