۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۳۲۸۰۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جایی مهم تر از آموزش و پرورش برای تبلیغ دین خدا وجود ندارد

جایی مهم تر از آموزش و پرورش برای تبلیغ دین خدا وجود ندارد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی اجرای طرح امین در آموزش و پرورش را از اهداف این مجموعه دانست و گفت: جایی مهم تراز آموزش و پرورش برای تبلیغ دین خدا وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع طلّاب طرح امین گفت: آموزش و و پرورش بهترین و مهمترین مکان برای تقویت معارف دینی نوجوانان و جوانان است.

وی اجرای طرح امین در آموزش و پرورش را از اهداف این مجموعه دانست و با تأکید براینکه جایی بالاتر و مهمتر از آموزش و پرورش برای تبلیغ دین خدا وجود ندارد، گفت: همکاری و مشارکت آموزش و پرورش با حوزه علمیه برای اجرای طرح امین با هدف افزایش و تقویت معارف دینی نوجوانان و جوانان قابل تقدیر و تجلیل است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه دنیا میدان و عرصه جنگ ابلیس با پیامبر اکرم(ص) است، افزود: ابلیس برای گمراه کردن انسان قسم خورده و تمام توان خود را برای گمراه کردن انسان‌ها به کار گرفته است.

وی یادآور شد: از سوی دیگر پیامبراکرم(ص) نیز به اذن خدا می‌خواهد دین خدا را دین غالب کند و برای این کار هم در زمان خود و هم در عصر غیبت از مبلغین رسالات الله استفاده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه رسالات اللهی بر عهده شما خواهران و برادران طلّاب طرح امین است، اظهار داشت: شما مبلغین خواهر و برادر تلاش می‌کنید تا یک گناهکار از بند شیطان جدا و به دامن خدا و اهل بیت(ع) برگردانید.

وی ادامه داد: بانوان در جلسه یا خود و یا همسرشان مبلّغ هستند، از این رو اگر خودشان مبلغ هستند دو اجر و ثواب را دارند و اگر خانه دار بوده و فضای خانه را برای همسر خود آماده می‌کنند در اجر و ثواب همسر خود شریک می باشند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات