۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۳۲۹۲۵
حجت الاسلام والمسلمین عالی:

عامل فروپاشی خانواده، به فساد کشاندن زن است

عامل فروپاشی خانواده، به فساد کشاندن زن است
اصفهان - استاد حوزه علمیه با اشاره بر نقشه صهیونیست برای فروپاشی خانواده‌های غیر یهود، گفت: به دنبال فساد زن، خانواده به فساد و فروپاشی کشیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی، در حرم زینبیه اصفهان، یکی از مهم‌ترین نقشه‌های شیطان را از بین بردن پیوندهای محبوب و مقدس خداوند در جامعه دانست و گفت: از میان این پیوندها دو پیوند مهم‌تر است که شیطان و لشکریانش آن را بیش از همه در اولویت قراد می‌دهند و با از بین رفتن آن دینداری و اخلاق در جامعه را نابود می‌کنند که یکی پیوند میان اعضای خانواده و دیگری پیوند میان مومن و رهبر الهی او است.

وی در ادامه با بیان این نکته که اولین نهاد اجتماعی خانواده است وبا سقوط و فروپاشی آن جامعه هم دچار سقوط می‌گردد، اظهار کرد: نقشه دستگاه ابلیس در رابطه با فروپاشی خانواده محور تربیت و آرامش آن یعنی زن است تا او را به سقوط بکشانند.

استاد حوزه علمیه، ادامه داد: بدون تردید از جمله لشکریان ابلیس در زمان کنونی صهیونیست‌ها هستند که از جمله دستورالعمل‌هایشان برای فروپاشی خانواده به فساد کشاندن و از مسیرپاکدامنی درآوردن خانواده‌های غیر یهود است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی در بیان چگونگی به فساد کشاندن خانواده‌های غیریهود خصوصاً مسلمانان، تصریح کرد: در این دستورالعمل قرار است زن را دچار بی‌حیایی و بی‌عفتی کنند چرا که زن که دچار فساد باشد مرد را هم به فساد می‌کشاند و به دنبالش خانواده و جامعه به فساد کشیده می‌شوند.

وی در خصوص علت گسترش برهنگی و بی‌حجابی و عریانی در غرب که مهم‌ترین نماد او پس از رنسانس و پشت کردن به خدا و دین و خودِ الهی انسان اتفاق افتاده است، بیان کرد: در فرهنگ غرب هرچه هست همین بدن است و باید از تن و بدن خود لذت برد و هرچه مانع از بین رفتن این لذت است از جمله لباس و پوشش باید کنار برود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در فرهنگ جاهلیت قدیم شخص زن را زنده به گور می‌کردند و در جاهلیت مدرن شخصیت زن را، خاطرنشان کرد: در این فرهنگ‌ها زنی ارزشش بیشتر است که بیشتر دیده شود و چشم‌ها را به خود خیره کند و لذت‌های تن وبدن را تامین کند و آهسته آهسته تبدیل به شیء و کالای لوکس شود که به ضرر خود و به نفع مردان حریص و نظام سرمایه‌داری باشد.

وی ادامه داد: با این روال زن به کالای تجارت که فقط جنسیت و جذابیت‌های زنانگی او در جامعه دیده می‌شود تبدیل می‌گردد و انسانیت و علم و مدیریت و خلاقیت او دیده نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با تاکید بر تفاوت میان فلسفه فرهنگی که زن را تبدیل به کالای تجاری می‌کند و فلسفه حجاب در اسلام، تصریح کرد: این فرهنگ درست مقابل فلسفه حجاب در اسلام است که به زن توصیه می‌کند درجامعه چیزی که او را تبدیل به یک کالا و ویترین میکند بپوشاند تا انسانیت و علم و خلاقیت و مدیریت او بروز کند و همچنین در جامعه مورد آزار قرار نگیرد.

استاد حوزه علمیه در بیان یکی از مضرات تبدیل شدن زن به کالا، اظهار کرد: زمانی که زن که محور و همه‌کاره خانه است تبدیل به کالا شود خانواده از هم فرومی‌پاشد و درپی آن همسرداری و خانه‌داری و ایجاد آرامش در خانه و تربیت فرزند هم از بین خواهد رفت.

قاسم شفیعی پور

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات