۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۷۳۲۹۹۳
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم توجه به وصیت نامه شهدا

لزوم توجه به وصیت نامه شهدا
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم توجه به وصیت نامه شهدا تأکید کرد و گفت: رعایت حجاب، انجام واجبات و مستحبات، ترک محرمات و مکروهات مهم ترین توصیه‌های شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید محمد رضا قاسمی قمصری، گفت: شهدا با لبیک به فرمان نایب عام امام زمان(عج) از تمام دلبستگی‌ها جدا شده و در جبهه‌ها حاضر شدند.

وی به لزوم توجه به وصیت نامه شهدا تأکید کرد و افزود: حضور و تقویت بسیج، رعایت حجاب، عدم دلبستگی به دنیا، انجام واجبات و مستحبات، ترک محرمات و مکروهات، شرکت در نماز جمعه و جماعات و جلسات دعا، خواندن نماز شب، اقامه نماز اول وقت، اخلاق و توجه به مسائل سیاسی اسلام ازمهمترین توصیه‌های این شهدا است.

به گفته وی شهدا حقیقتا کار بزرگی انجام دادند و درمقطعی از زمان که اسلام و نظام و کشور در خطر بود با لبیک به فرمان نایب عام زمان(عج) عازم جبهه‌های نبرد حق برعلیه باطل شدند و جان خود را تقدیم اسلام کردند و با خون خود نظام اسلامی را حفظ کردند و سبب شد تا آمریکا نتواند بر ملت ایران حکومت کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: آیت الله سیستانی می‌فرماید، اگرجمهوری اسلامی شکست بخورد تا پانصد سال نمی‌گذارند حکومت شیعه تشکیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: به برکت خون شهدا، ایثارگری جانبازان و آزادگان اسلام و انقلاب اسلامی ایران در حال جهانی شدن است و دنیا برعلیه ظلم و ستم شعار می‌دهد.

والده شهید محمد رضا قاسمی قمصری نیز گفت: محمد رضا از ۱۴ سالگی کار می‌کرد و شب‌ها در پایگاه بسیج فعالیت می‌کرد تا به اینکه به جبهه اعزام شد و در مرحله سوم اعزام شهید شد.

وی افزود: محمد رضا بسیارخوش اخلاق بود و به صله رحم اهمیت می‌داد و به خواهران خود سفارش می‌کرد حجاب خود را همیشه و درهر حالتی حفظ کنند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات