۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۳۳۰۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

خون شهدا، استقامت ملت و ایثارگری جانبازان و آزادگان، عامل حفظ و صدور انقلاب

خون شهدا، استقامت ملت و ایثارگری جانبازان و آزادگان، عامل حفظ و صدور انقلاب
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به برخی وظایف شیعه برای انتظار ظهورامام زمان(عج) گفت: دعا برای ظهور حضرت و انتظار فرج از افضل اعمال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده محسن الوانکار، گفت: خون شهدا، استقامت ملت ایران و ایثارگری جانبازان و آزادگان سبب حفظ و صدور انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی با اشاره به اینکه شیعه اعتقاد دارد ظهور نزدیک، اما دشمن می‌گوید ظهور دور است، افزود: شیعه باید ظهور را نزدیک بداند، چرا که امام صادق(ع) می‌فرماید، شیعه باید شب و روز منتظر ظهور باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به برخی وظایف شیعه برای انتظار ظهور امام زمان(عج) اظهار داشت: دعا برای ظهور حضرت و انتظار فرج یک عمل و از افضل اعمال است.

وی ادامه داد: امام زمان(عج) مصلح کل و به دنبال اصلاح جهان است و ما برای کمک به حضرت به اندازه توان خود باید اصلاح گر باشیم چرا که نخستین گام اول برای تعجیل در ظهور و اصلاح، اصلاح نماز است.

به گفته وی کسی که می‌خواهد نماز قرآنی داشته باشد باید عادل باشد و به دیگران ظلم نکند، حق الناس بر عهده اش نباشد و واجبات مالی خود را انجام داده باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: اگر به دنبال ظهور امام زمان (عج) هستیم باید مردم دنیا را متوجه کانون ظلم آمریکا و اسرائیل کرد از این رو امام خمینی (ره) با اعلام روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مردم را متوجه کانون اصلی ظلم یعنی آمریکا و اسرائیل کرد.

وی افزود: اعلام روز جهانی قدس تدبیر الهی امام خمینی (ره) تا مردم دنیا هرچه فریاد دارند بر سر آمریکا و اسرائیل بکشند، برای همین بود که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران در روز قدس جهانی شد و کشور‌هایی که حتی تصور هم نمی‌شد این شعار را فریاد زدند.

به گفته وی خون شهدا، استقامت ملت ایران و ایثارگری جانبازان و آزادگان سبب حفظ و صدور انقلاب شده است.

در این دیدار ابوی شهید محسن الوانکار گفت: در حالیکه شهید محسن الوانکار ۱۱ ساله بود انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و از همان ابتدا در پایگاه بسیج حضور داشت و نهایتا با دستکاری در شناسنامه عازم جبهه شد و به شهادت رسید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات