۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۳۳۴۸۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

با عاملان شهادت آیت الله سلیمانی قاطعانه برخورد شود

با عاملان شهادت آیت الله سلیمانی قاطعانه برخورد شود
اصفهان – حجت الاسلام بصیرتی خواستار برخورد قاطع با عاملان شهادت آیت الله سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق سیستان و بلوچستان و کاشان شد.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند و برخی پیمان خود را به آخر بردند و برخی دیگر در انتظار هستند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

وی افزود: خبر شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سابق کاشان و نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در شهرستان بابلسر اندوه عظیمی را بر دل‌ها گذاشته است.

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: ششم اردیبهشت ماه امسال اندوه سنگینی بر دل‌ها نشست، خبری که هیچ کس انتظارش را نداشت، هیچ کس نمی‌داند که آیت الله شهید عباسعلی سیلمانی در شب‌های ماه رمضان و در دل مناجات و دعای دست خود، چه از خدا خواسته بود که توانست به درجه رفیع شهادت دست پیدا کند.

وی افزود: داغ فراغ آیت الله سلیمانی علاوه بر مردم استان مازندران، برای ملت ایران اسلامی و به ویژه مردم مؤمن منطقه کاشان بسیار سنگین و گران است، چرا که حضور با برکت ایشان در این خطه و سیره و ممشای مردمی و الهی ایشان در طول حضورشان هنوز در مقابل چشمان مردم کاشان است و سعی و تلاش ایشان برای خدمت به مردم این خطه از یاد مردم نرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: شهادت مظلومانه آیت الله سلیمانی را به صاحب العصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده این شهید بزرگوار و ملت ایران اسلامی به ویژه مردم دارالمؤمنین کاشان تسلیت گفته و اداره تبلیغات اسلامی، شورای هیئات، کانون مداحان و شورای مبلغات شهرستان کاشان از قوه قضائیه و نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی خواستار پیگیری مجددانه و برخورد قاطع با عامل یا عاملین این ترور را داریم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات