۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۷۳۳۴۹۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آیت الله سلیمانی اهتمام ویژه‌ای برای تحقق وحدت در جامعه داشت

آیت الله سلیمانی اهتمام ویژه‌ای برای تحقق وحدت در جامعه داشت
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آیت الله سلیمانی بعنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برای ایجاد وحدت بین جناح‌ها اهتمام ویژه‌ای داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در امروزخطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان برگزار شد، به شهادت آیت الله سلیمانی اشاره کرد و گفت: آیت الله عباسعلی سیلمانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده‌ای داشت.

وی افزود: آیت الله سلیمانی طی مدت یکسال و اندی که بعنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان فعالیت داشت برای ایجاد وحدت بین جناح‌ها اهتمام ویژه‌ای داشت.

به گفته وی آیت الله سلیمانی با بیش از ۷۰ سال سن شخصیتی خوش اخلاق و مردم دار و خستگی ناپذیری بود که با مردم دورترین روستا‌ها و بیشتر روستا‌های این منطقه دیدار داشته است.

نماینده ولی فقیه در کاشان تنها جرم آیت الله سلیمانی را تلاش برای ایجاد وحدت بین شیعه و سنی از دیدگاه دشمن دانست و با سپاس از رهبر معظم انقلاب که این فاجعه را شهادت نامیدند و پیام تسلیت صادر کردند، افزود: شهادت آیت الله سلیمانی ملت ایران را داغدار کرد و به همین مناسبت ۸ تا ۱۰ اردیبهشت به مدت سه روز در منطقه کاشان عزای عمومی اعلام می‌کنم.

وی ادامه داد: فردا شنبه ۱۰ دستگاه اتوبوس برای حضور مردم کاشان در تشییع پیکر آیت الله سلیمانی در قم آماده شده و روز یکشنبه نیز با هماهنگی خانواده آیت الله سلیمانی مراسم بزرگداشت آیت الله سلیمانی در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به سالروز عملیات بیت المقدس در ۱۰ اردیبهشت ماه اشاره کرد و یادآور شد: رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس موفق شدند خرمشهر را بعد از ۵۷۶ روز آزاد کنند که این امر مهم نتیجه توانمندی رزمندگان اسلام بود.

به گفته وی امروز جمهوری اسلامی ایران به مرحله‌ای از اقتدار رسیده است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی توانمندی بازدارندگی خود را از دست داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک ۱۱ اردیبهشت روز کارگر به لزوم تجلیل از کارگران تأکید کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، هرکس در هر حوزه‌ای مشغول فعالیت است کارگر محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم، گفت: انسان‌ها هنگام تولد به لحاظ علمی ناتوان هستند، اما معلم انسان ها را از جهل به دانش و آگاهی می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: در دوره‌ای که غرب زده‌ها به دنبال دین زدایی و شرق زده‌ها اسلام را تفسیر التقاطی و مارکسیستی می‌کردند شهید مطهری با امداد الهی اسلام ناب محمدی را استخراج و به جامعه تزریق کرد.

وی درادامه با تأکید بر اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب باید واژه به واژه خوانده شود، اظهار داشت: معظم له می‌فرماید، همکاری و هم افزایی قوای سه گانه و همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های می‌تواند گره مشکلات را باز کند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات