۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۳۳۶۳۷
آیت الله اعرافی:

آماده تعامل با مجمع نمایندگان طلاب هستیم/ ما را نقد کنید

آماده تعامل با مجمع نمایندگان طلاب هستیم/ ما را نقد کنید
مدیر حوزه های علمیه ضمن اعلام آمادگی جهت تعامل و همکاری با مجمع نمایندگان، گفت: می خواهیم نگاه نقادانه به طرح های مرکز مدیریت حوزه داشته باشید.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی در دیدار هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ضمن تبریک به نمایندگان طلاب و هیئت رئیسه منتخب، اظهار داشت: آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری با مجمع نمایندگان طلاب اعلام می کنیم، چراکه کار ما، کار شما و کار شما، کار ماست و همه باید برای رضای خدای متعال کار کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید ذوب در اهداف و آرمان ها باشیم، ابراز داشت: مجمع نمایندگان طلاب باید نگاه های بلند و تأثیرگذار همراه با برنامه و به صورت هدفمند داشته باشد؛ البته کارهای روزمره و طبیعی نیز باید انجام بپذیرد.

مدیر حوزه های علمیه یادآور شد: در طرح ها و برنامه ها هیچ خط قرمزی وجود ندارد و از مجمع نمایندگان طلاب می خواهیم نگاه نقادانه به طرح های مرکز مدیریت حوزه داشته باشد و اگر نقدی وجود دارد، بیان نموده و اگر مناسب است، حمایت کرده و آن را دنبال نماید.

عضو فقهای شورای نگهبان در پایان خاطرنشان ساخت: ارتقاء حوزه های شهرستان ها از موارد بسیار مهم می باشد که مجمع نمایندگان طلاب می تواند کمک شایانی در رونق علمی حوزه های علمیه کشور داشته باشد.

همچنین در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ضمن تقدیر از پیام مدیر حوزه های علمیه در آغاز دوره نهم مجمع نمایندگان طلاب، گزارشی از عملکرد سه ماه این مجمع ارائه کرد و گفت: در این مدت، هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب بیش از 30 جلسه با مراجع معظم تقلید، مسئولان ارشد حوزوی از جمله اعضای محترم شورای عالی حوزه، جامعه مدرسین، اساتید سطوح عالی و نهادهای حاکمیتی داشته است.

وی با اشاره به کارآمدی علمی و جهادی مجمع نمایندگان طلاب، ادامه داد: همچنین در این مدت، بیش از 70 جلسه استانی و شهرستانی طلاب وفضلای مقیم قم توسط نمایندگان محترم طلاب پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی با حضور طلاب حوزه انتخابیه خود در قم یا شهرستانهای مربوط برگزار شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب بیان داشت: در همین مدت کوتاه، کمیسیون های چهارده گانه مجمع تشکیل شده و انتخابات هیأت رئیسه آن نیز برگزار گردیده است و از طرفی دفتر پژوهش و دفتر حقوقی جهت پیگیری منابع پایدار و مشاوره های حقوقی تأسیس شده است و در نظر داریم همایش علمی حجاب و عفاف را نیز در قم برگزار نماییم.

گفتنی است، در پایان این جلسه، نامه دعوت از آیت الله اعرافی جهت حضور و سخنرانی در مجمع عمومی نمایندگان طلاب تقدیم مدیر حوزه های علمیه شد.

ارسال نظرات