۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۳۳۶۵۳
نماینده ولی فقیه در کاشان در گفت وگو با رسا:

اخلاص، مهم ترین ویژگی شهید آیت الله سلیمانی بود

اخلاص، مهم ترین ویژگی شهید آیت الله سلیمانی بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی از اخلاص به عنوان مهم ترین ویژگی شهید آیت الله سلیمانی نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به تشییع روز گذشته پیکر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی در قم و قبل از آن در بابلسر، گفت: تشییع باشکوه و اجتماع علما در مراسم تشییع در حرم مطهر، نماز توسط آیت الله جوادی آملی، دفن در قم و در حجره آیت الله دولابی عارف بزرگ و نزدیک به حرم مطهر حضرت معصومه(س) همه این‌ها نشانه اخلاص شهید آیت الله سلیمانی است.

وی از اخلاص به عنوان مهم ترین ویژگی شهید آیت الله سلیمانی نام برد و افزود: تشییع شهید حججی در مشهد مقدس، تهران و اصفهان و جمعیت شرکت کننده در تشییع حاج قاسم همه عنایت خداوند برای بندگان خودش و درس بزرگی برای کسانی است که به دنبال ماندگار شدن بعد از مرگ هستند.

به گفته وی برزخ برای انسان محدود و آخرت نامحدود است، اما اگر کار‌ها از روی اخلاص و برای رضایت خدا باشد تا ابد ماندگار خواهد شد و در تمام مراحل برزخ همراه با انسان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان به پیام کوتاه رهبر معظم انقلاب به مناسب به شهادت آیت الله سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایشان در این پیام کوتاه شهید آیت الله سلیمانی را خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم دو ویژگی خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت خالصانه برای خدا را در وجود خود تقویت و نهادینه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک روز معلم از معلم که علم خود را نشر می‌دهد و شهدا که خون را برای اسلام می‌دهند به عنوان اجود الاجودین نام برد و گفت: شهید مطهری و شهید آیت الله سلیمانی هر دو ویژگی را با داشتند، هم علم خود را نشر داده و هم خون خود را در راه خدا دادند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات