۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۳۳۷۰۱

وزیر علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش با آیت الله علما دیدار کردند

وزیر علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش با آیت الله علما دیدار کردند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سفر به کرمانشاه، با آیت الله مصطفی علما دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما دیروز در دیدار با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های کشور متکی به علم و دانش است، گفت: ایران اسلامی جوانان صاحب ایده‌ بسیاری دارد و ما باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با اشاره به توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به دانشگاه و دانشجویان، گفت: حرکت در مسیر علم و دانش می‌تواند موجب پیشرفت و توسعه کشور در همه عرصه‌ها شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت روز معلم گفت: شهید مرتضی مطهری، دانشمند و فیلسوف بود و شاگردان بسیاری تربیت کرد و ما باید با حرکت در مسیر این شهید هر روز به دنبال کسب علم باشیم.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری هم در این دیدار با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم کرد، گفت: مردم این دیار با مقاومت و ایثار در دفاع از آب و خاک این مرز و بوم جانانه جنگیدند و جان عزیزترین جوانان خود را در راه حفاظت از وجب به وجب خاک کشورمان فدا کردند .

وی افزود: بزرگترین آرمان یک جامعه دانایی است و وزارت علوم با همکاری و تعامل هرچه بیشتر با آموزش و پرورش، در راستای حرکت در مسیر توسعه علمی کشور گام برمی‌دارد .

صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش هم با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، تمدن غنی و علم را عاملی در جهت پیشرفت و توسعه کشور می‌دانند، گفت: ما نباید از این دو غافل شویم، چرا که ایران اسلامی با تاریخی کهن و وجود دانشمندان همواره در جهان مطرح بوده است

ارسال نظرات