۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۳۳۷۹۲

سفر فرمانده سپاه استان قم به شهرستان جعفرآباد

سفر فرمانده سپاه استان قم به شهرستان جعفرآباد
سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی جلسه ای با حضور مسئولان محلی، نسبت به ظرفیت بسیج و سپاه استان قم در توسعه و پیشرفت این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در قم، سردار محمدرضا موحد در بخشی از این بازدید طی جلسه ای با حضور فرماندار و مدیران محلی شهرستان جعفرآباد، بیان کرد: ظرفیت‌های مختلف سپاه استان قم بویژه بسیج سازندگی می تواند در مسیر شکوفایی و توسعه بیشتر این شهرستان مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در خصوص اقدامات فرهنگی اجتماعی در سطح کشور طی سالهای گذشته غفلت‌هایی شده است، ابراز داشت: باید کاستی ها و عقب ماندگی های این عرصه با حضور جهادی و مشارکت عمومی مردم جبران شود.

سردار موحد اضافه کرد: شهر قم به دلیل جایگاه ویژه مذهبی، فکری و اندیشه ای متفاوت از بسیاری از شهرهای کشور است و لازم است تا مباحث و مسائل فرهنگی این استان متناسب با ویژگی و جایگاه خاص آن باشد.

وی با اشاره به اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی استان قم، یادآور شد: این قرارگاه هم اکنون با هدایت آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم و جانشینی استاندار و پس از ابلاغ جدید وزارت کشور در حوزه عفاف و حجاب اقدامات موثری در عرصه مباحث ترویجی و تبلیغی آغاز کرده است.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه در عرصه عفاف و حجاب دستگاه های زیادی دخیل هستند که باید به وظایف خود به درستی عمل کنند، تصریح کرد: هم اکنون هماهنگی مطلوبی بین دستگاه های عضو این قرارگاه برای اجرای اقدامات برنامه ریزی شده، شکل گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: لازم است تا قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی در شهرستان جعفرآباد نیز تشکیل و بر اساس مأموریت های ابلاغی فعال شود.

در ادامه این بازدید و سفر، سردار موحد از ناحیه مقاومت بسیج کریمه اهلبیت علیهاالاسلام، حوزه ها و پایگاه‌های تابعه و گردان دهم امام حسین علیه‌السلام لشکر عملیاتی علی بن ابی طالب علیه السلام بازید و ضمن بررسی اقدامات سال گذشته، از نزدیک در جریان برنامه‌های پیش‌رو رده‌های سپاه و بسیج در این شهرستان قرار گرفت.

ارسال نظرات