۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۷۳۳۸۵۴
مدیر دارالقران اداره تبلیغات اسلامی کاشان تأکید کرد؛

لزوم احترام و تکریم معلمان از سوی دانش آموزان

لزوم احترام و تکریم معلمان از سوی دانش آموزان
اصفهان – تولیت شهادت آیت الله مطهری را عامل جهانی شدن تفکر و اندیشه ایشان دانست و بر لزوم احترام و تکریم معلمان از سوی دانش آموزان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید عبدالرضا تولیت ظهر امروز به مناسبت روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم در تقدیر از مدیریت و کادر و معلمان سال اول تا ششم مقطع ابتدایی مدرسه پسرانه لاجوردی، گفت: بر اساس آیات قرHن خداوند اولین معلم و مربی است.

وی افزود: همه انبیا و معلمان در طول تاریخ بشریت این مدال افتخار را از خداوند به ارث برده اند و براساس آیات ابتدایی سوره الرحمان اگر معلم نبود و اگر کتابی مثل قرآن نبود انسانیتی خلق نمی‌شد.

تولیت گفت: در هر جامعه‌ای که سخن از انسانیت است مرهون نظام تعلیم و تربیت مکتب انبیاء و معلمین در خط انبیاء عظام الهی از جمله شهید مطهری است.

مدیر دارالقران اداره تبلیغات اسلامی کاشان با تآکید بر اینکه انسان بدون تعلیم و تربیت هیچ اصالت و هویتی از خود ندارد، اظهار داشت: بدون این نظام توحش و حیوانیت حاکم خواهد بود.

تولیت در ادامه به لزوم احترام و تکریم معلمان از سوی دانش آموزان تأکید کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، افزود: شهید آیت الله مرتضی مطهری پس از شهادت برای همیشه تاریخ جاودانه و ماندگار شد.

به گفته وی دشمنان نظام اسلامی ایران بر این باور بودند که با شهادت و انجام عملیات‌های تروریستی می‌توانند جریان انقلاب اسلامی را متوقف کنند.

مدیر دارالقران اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: مزدوران استکبار جهانی ترور آیت الله شهید مرتضی مطهری را تنها با این خیال باطل انجام دادند که با حذف فیزیکی شهید مطهری خواهند توانست اندیشه و شخصیت وجودی وی را در تاریخ انقلاب اسلامی از بین ببرند.

وی شهادت آیت الله مطهری را عامل جهانی شدن تفکر و اندیشه ایشان دانست و گفت: جایگاه علمی این اندیشمند بزرگ اسلامی در داخل کشور نیز از نشانه‌های مظلومیت وی بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات