۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷
کد خبر: ۷۳۳۸۶۷
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

از بین بردن فقر در جامعه اسلامی از بزرگترین و مهمترین کارهاست

از بین بردن فقر در جامعه اسلامی از بزرگترین و مهمترین کارهاست
کرمانشاه ـ آیت الله علما تأکید کرد که از بین بردن فقر در جامعه اسلامی از بزرگترین و مهمترین کارهاست که مسئولان باید آن را مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در جلسه شورای زکات کرمانشاه که به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان برگزار گردید، اظهار داشت: از بین بردن فقر در جامعه اسلامی از بزرگترین و مهمترین کارهاست که مسئولان باید آن را مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امام خمینی(ره) با تدبیر و درایتی که داشتند برای از بین بردن فقر اقدام به تشکیل کمیته امداد نمودند و همین کار باعث شد که بخش اعظمی از نیازمندان و خانواده های مستمند زیر پوشش این نهاد انقلابی قرار بگیرند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان داشت: در دین مبین اسلام زکات بسیار مورد تاکید و سفارش قرار گرفته است تا جایی که حتی از خمس هم اولی تر می باشد زیرا پرداخت زکات و اعتلای فرهنگ زکات می تواند زمینه توسعه و رونق در کشور را فراهم آورد و از سوی دیگر در ریشه کن کردن فقر نقش بسیار موثری داشته باشد.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت ایران، مردمی دلسوز و نوع دوست هستند و هرساله در ماه مبارک رمضان زکات فطره خود را پرداخت می‌کنند که این وجوهات می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات خانواده های مستضعف جامعه را برطرف نماید البته باید از نقش کمیته امداد در مدیریت این امر تقدیر نمود./1400/

ارسال نظرات