۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۳۳۹۴۹
معاون اول قوه قضاییه:

مبارزه جدی با فساد در دستور کار قرار دارد

مبارزه جدی با فساد در دستور کار قرار دارد
حجت الاسلام والمسلمین مصدق با بیان اینکه مبارزه جدی با فساد در دستور کار قرار دارد، گفت: اقدامات خوبی برای حذف بسترهای فساد زا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق، صبح امروز در آیین معارفه رییس کل جدید دادگستری لرستان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مبارزه جدی با فساد در دستور کار قرار گرفته و قرارگاه عملیاتی در این راستا تشکیل شده است.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه برنامه های قوه قضاییه با برنامه ریزی های علمی در حال اجرا است، افزود: مسؤولان این قوه نیز بین مردم حاضر می شوند و موانع و مشکلات را بررسی می کنند.

وی با بیان اینکه در راستای حذف بسترهای فسادزا اقدامات خوبی انجام شده است، عنوان کرد: ۲۱۰ بستر فسادزا در خارج از دادگستری ها شناسایی شده و برنامه ریزی جدی و عملیاتی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق ادامه داد: امروز قوه قضاییه با برنامه ریزی جامعی گام بر می دارد که در این راستا، برنامه دادگستری ها از ماموریت محور به هدف محور تغییر یافته تا حق و عدالت به عنوان هدف نهایی این قوه جاری شود.

وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ خدمت گزاری به مردم در تمام قوا ضروری است، عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مردم از قوه قضائیه در اولویت است.

گفتنی است، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضاییه حجت‌الاسلام و المسلمین سعید شهواری به سمت رییس کل دادگستری و رییس شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان لرستان منصوب گردید.

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات