۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۳۴۰۰۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هم افزایی است

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هم افزایی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی، انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند هم افزایی دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر اجتماعی نهایتا نتیجه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهر نیاسر کاشان، گفت: شیاطین جن و انس بشدت تلاش می‌کنند که عبودیت خدا انجام نشود.

وی با اشاره به اینکه شیطان قسم خورده تا انسان را گمراه کند و برای این کار با همه قوای پیاده نظام و سواره نظام خود در میدان است تا انسان را گمراه کند، افزود: جبهه حق با پیش بینی خداوند قطعا پیروز این میدان است.

به گفته وی شیطان بهتر از همه می‌داند که مهلت اش روبه اتمام است و هرچه به پایان عمر خود نزدیکتر می‌شود نقشه هایش برای گمراه کردن انسان بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه رمز و راز ظهور را فتح قدس دانست و با اشاره به اینکه فرو پاشی اسرائیل نزدیک است، اظهار داشت: اسرائیل بازدارندگی خود را از دست داده است و قدس توسط مسلمانان آزاد می‌شود.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) سه مرتبه می‌فرماید مردم قم، قدس را فتح می‌کنند، افزود: قم خط اصیل تشیّع و ملت عظیم الشان ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر را نیازمند هم افزایی دانست و اظهار داشت: شهید مطهری می‌فرماید، امر به معزف و نهی از منکر فردی هیچ دستاوردی ندارد از این رو اگر بخواهیم امر به معروف و نهی از منکر دستاورد داشته باشد باید اجتماعی شود.

به گفته وی امر به معروف و نهی از منکر اجتماعی و گروهی نهایتا نتیجه خواهد داد، از این رو در تذکر لسانی و کار‌های مدیریتی باید هم افزایی باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر اولویت بندی فعالیت‌ها تأکید کرد و با اشاره به اینکه کسی که گناه می‌کند و کسی که گناه را تئوریزه می‌کند پذیرفتنی نیست، گفت: کسی که از خانم بی حجاب فیلم می‌گیرد و در فیلم جا و مکان کشف حجاب را اعلام می‌کند و منتشر می‌کند این همان تئوریزه کردن گناه است.

وی خطر تئوریزه کردن گناه را بدتر از خطر کاشف حجاب دانست و یادآور شد: در مورد کشف حجاب وقتی سند موجود است قانون حکم آن را مشخص کرده است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات