۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۳۴۱۳۱
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان خبر داد؛

برگزاری جشنواره قرآن و عترت با رویکرد مهدویت در دانشگاه لرستان

برگزاری جشنواره قرآن و عترت با رویکرد مهدویت در دانشگاه لرستان
حیاتی با اشاره به برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت در لرستان، گفت: در این جشنواره هر فعالیت فرهنگی که انجام می‌شود باید پیوست مهدویت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، محمد حیاتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه لرستان اظهار داشت: ۴۰۰ دانشجو از  ۱۰۰ دانشگاه کشور در این جشنواره شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان افزود: سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در دانشگاه لرستان آغاز شده است و تا ۱۹ اردیبهشت جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد مهدویت نیز از برنامه های جشنواره قرآن و عترت است، عنوان داشت: در این جشنواره هر فعالیت فرهنگی که انجام می‌شود باید پیوست مهدویت داشته باشد.

حیاتی اظهار کرد: مهدویت از کلید واژه‌های مهم مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین است و این مهم همواره مورد توجه ویژه قرار دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه لرستان یادآور شد: سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در ۹ رشته و ۴۰ گرایش اصلی به میزبانی دانشگاه لرستان در حال برگزاری است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات