۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۷۳۴۳۹۶
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هدایت خاص خداوند نیازمند شرح صدر است

هدایت خاص خداوند نیازمند شرح صدر است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: خداوند دو نوع هدایت ارائه طریق و ایصال الی المطلوب یعتی هدایت خاص و هدایت عام دارد و هدایت خاص نیازمند شرح صدر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جشن کودکان تالاسمی در فرهنگ سرای مهر کاشان، گفت: هر چند استعداد شما با دیگران کمی متفاوت است، اما خدا شما را خیلی دوست دارد.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید، انسان‌هایی به بهشت می‌روند که خالص هستند و اهل مکر و حیله نیستند، از این رو شما نیر از جمله انسان‌هایی هستید که ابدیت بسیار درخشانی دارید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه تکلیف هر کس به اندازه فهم و قدرت یادگیری است، اظهار داشت: شما با دل‌های پاکی که دارید، کار‌هایی انجام می‌دهید که بزرگ‌تر‌ها انجام نمی‌دهند.

وی در توصیه‌ای به والدین به ویژه مادران کودکان تالاسمی گفت: خداوند حکیم و عادل است و منظور از عادل این است که اگر فرزند شما استعداد معمولی دارد خداوند به اندازه همان استعداد تکلیف می‌خواهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه خداوند دو نوع هدایت ارائه طریق و ایصال الی المطلوب که همان هدایت خاص و عام است دارد، افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید، خدا اگر بخواهد هدایت ویژه و خاص به کسی بدهد به او شرح صدر می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: والدین، مدیران و مربیان کودکان تالاسمی باید متوجه باشند خداوند کودکان تالاسمی را در مسیر راه شما قرار داده است تا به شما شرح صدر بدهد تا در ادامه برایتان هدایت ویژه داشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات