۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۷۳۴۴۰۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هدف دشمن از تأسیس رژیم صهیونیستی نابودی دین در کشور‌های اسلامی بود

هدف دشمن از تأسیس رژیم صهیونیستی نابودی دین در کشور‌های اسلامی بود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هدف دشمن از تأسیس رژیم غاصب اسرائیل نابودی اسلام در کشور‌های اسلامی بود اما در این طرح و نقشه شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان برگزار شد، گفت: همه ما مسافر عالم آخرت هستیم و این سفر مرکبی به نام تقوا و عمل صالح نیاز دارد.

وی به بزرگداشت حکیم فردوسی اشاره کرد و افزود: ایشان می‌فرماید انسان آنچه در دنیا می‌کارد در آخرت برداشت می‌کند هرگونه که با دیگران صحبت کنید همانگونه با شما صحبت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به نگرانی رهبر معظم انقلاب در مورد زبان فارسی اشاره کرد و اظهار داشت: معظم له در سال ۹۸ می‌فرماید زبان فارسی به فرسایش می‌رود، چرا که برخی از هنرمندان دین مبالات در ترانه‌های خود در رسانه ملی از الفاظی استفاده می‌کنند که سبب نابودی زبان فارسی است.

وی با اشاره به اینکه زبان فارسی، زبان مادری و رسمی ما است ادامه داد: استفاده از واژه‌های غربی به جای واژه‌های فارسی سبب نگرانی رهبر معظم انقلاب شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بر پاسداشت زبان فارسی تأکید کرد و افزود: فردوسی در شاهنامه وفاداری، پاکدامنی، کاردانی، عفاف، حیا به شدت ترویج کرده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که چادر حجاب ملی ما است گفت: این فرمایش رهبر معظم انقلاب شعار نیست و در ادبیات وجود ما وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به برگزاری کنگره علی ابن باقر (ع) اشاره کرد و گفت: این کنگره قرار است طی یک سال آینده با هدف معرفی بیشتر این امامزاده واجب التعظیم در ایران و خارج از کشور معرفی شود.

وی به سالروز لغو کاپیتولاسیون اشاره کرد و افزود: در طول تبعید امام قانون کاپیتولاسیون در ایران وجود داشت و طاغوت آن را امضا کرده بود تا اینکه اردیبهشت ۵۸ که نظام جمهوری اسلامی ایران آن را لغو کرد.

به گفته وی ایران در دوره طاغوت ذلیل بود و در صورت خلاف اتباع آمریکایی در ایران حتی اجازه محاکمه اتباع آمریکایی را به ایران نمی‌دانند و امروز مشابه همین کاپیتولاسیون در کشور‌هایی که آمریکا در آن پایگاه نظامی دارد وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به هفتاد وپنجمین سال تاسیس رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد و گفت: هدف دشمن از تأسیس رژیم غاصب اسرائیل نابودی اسلام در کشور‌های اسلامی بود.

وی قدرت نظامی را یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت و بازدارندگی دانست و یادآورشد: در یک برهه‌ای از زمان ترس از اسرائیل وجود داشت، اما این ترس بعد از جنگ ۳۳ روزه که سبب شکستن قدرت پوشالی اسرائیل شد از بین رفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نخستین ضربه به دشمن را عامل بازدارندگی دانست و اظهار داشت: نخستین ضربه به اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه از سوی حزب الله با هدایت رهبر معظم انقلاب بود.

به گفته وی امروز جبهه مقاومت روزانه ۳۰ عملیات داخل اسرائیل انجام می‌دهد که اگر اسرائیل بخواهد بازدارنده باشد باید عملیات را بیرون از خاک خود انجام دهد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات