۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۷۳۴۵۴۱
منتظمی از همراهان مرحوم طالب زاده مطرح کرد؛

خطر پدید آمدن انقلاب جنسی و لزوم مقابله رسانه ای با آن

خطر پدید آمدن انقلاب جنسی و لزوم مقابله رسانه ای با آن
منتظمی، مهم‌ترین خطر فرهنگی پیش روی کشور را رقم خوردن انقلاب جنسی عنوان کرد و بر انجام مقابله‌ی فعال رسانه‌ای برای از بین بردن فتنه‌های دشمن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست «دشمن شناسی در ادبیات مقاومت»، همراه با پاسداشت مرحوم نادر طالب زاده با حضور دکتر غلامرضا منتظمی، دیپلمات سابق کشور، معاون مرحوم طالب زاده و دبیر اجرایی کنفرانس‌های بین‌المللی افق نو در موسسه مرحوم استاد فرج نژاد قم برگزارشد.

منتظمی، در این نشست با گرامی داشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی، حاج نادر طالب زاده را حاج قاسم جنگ نرم نامید و افزود: حاج نادر، حاج قاسم جنگ نرم بود. به نظر من از برژینسکی و کسینجر  هم اهمیتش بالاتر بود. چون فهمیده بود بازی کجاست و سرنوشت کجا تعیین می شود و روی آن سرمایه گذاری کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: اما مسئولان کشور کمتر متوجه اهمیت کارهای حاج نادر شدند، چون جنگ نرم همانند نوع سخت خود ملموس و محسوس نیست مضافا اینکه جنگ نرم بسیار مخرب تر و خطرناک تر از جنگ سخت است.

خطر پدید آمدن انقلاب جنسی و لزوم مقابله رسانه ای با آن

منتظمی به بینش عمیق و منحصر به فرد مرحوم طالب زاده اشاره و بیان کرد: ما با وجود اینکه اساتید سرشناسی در زمینه غرب شناسی داریم، اما متاسفانه اتفاقات و تحولات غرب به درستی تبیین نشده، اما حاج نادر با بینش عمیقی که داشت، متوجه ماجرا شد و پروژه هایی راه اندازی کرد، نظیر کنفرانس بین المللی افق نو؛ افق نو یک کنفرانس معمولی نبود، یک کنفرانس ایدئولوژیک و مهندسی شده توسط مرحوم طالب زاده بود.

دیپلمات سابق ایران گفت: از تفاوت نگاه حاج نادر به غرب و صهیونیسم با دیگران پرده برداشت و تصریح کرد: حاج نادر با ارتباطاتی که با متفکران غربی گرفته بود، متوجه شد اسرائیل فقط مربوط به منطقه ما نیست، بلکه صهیونیسم بر کل دنیا تسلط دارد و دنیا را مدیریت می کند؛ و این تسلط بر دنیا از راه نفوذ و مدیریت بزرگترین و مؤثرترین تمدن جهان، یعنی تمدن غرب رغم خورد.

وی تمدن و مردم غرب را قربانی سیاست های خبیثانه صهیونیستم خواند و اظهار داشت: صحت این موضوع را  می توان از صحبت اندیشمندان غربی فهمید؛ افق نو در واقع ارتباط با متفکران وطن دوست غربی بود که متوجه سیاست های خسارت بار صهیونیسم در کشورشان شده اند، به قول حاج نادر بیدار شده اند.

این دیپلمات سابق کشورمان در ادامه بیان داشت: تهدیدات فراوانی که علیه کشور ما وجود دارد را بی سابقه در طول تاریخ دانست و سبب این حجم از دشمنی را سیطره دشمن بر تمام دنیا عنوان کرد.

وی  از کم کاری و عدم شناخت دشمن مسئولان کشور ابراز تأسف کرد و در قالب خاطره ای به شرح این موضوع پرداخت و گفت: من حدود17 سال پیش بنا به مأموریتی دیپلماتیک عازم فرانسه شدم، حاج نادر در آن زمان به من گفت: من با شخصیت های علمی، تئوریسین ها، هنرمندان،(ضد صهونیسم) آمریکایی ارتباط دارم و باهاشون مصاحبه کرده ام اما در اروپا دستم خالی است و ارتباطی با متفکران اروپایی ندارم، پس سعی کن در سفری که به اروپا داری با این اقشار ارتباط بگیری.

منتظمی در ادامه گفت: این مأموریت را باید وزارت خارجه ایران به من محول می کرد؛ چراکه ما در دو عرصه در حال جنگ هستیم، عرصه جنگ سخت که نیرو های نظامی متولی مقابله با دشمن هستند و دیگری جنگ نرم، که وزارت امور خارجه و ارشاد متولی مقابله با آن هستند، که متاسفانه وظیفه خود را به درستی انجام نداند و منجر به ضربه خوردن کشور شده است.

دیپلمات سابق ایران در تبیین تحولات غرب علیه صهیونیسم گفت: در جنگ های 33 روزه و 22 روزه و 51(صهیونیسم با غزه)روزه من در اروپا بودم و تظاهرات بی سابقه ای بر علیه صهیونیسم انجام شد که این نشان دهنده تحولاتی در غرب است، در این جنگ ها از صهونیست ها هم افراد زیادی کشته شدند اما دیده نشد کسی به نفع آنها تجمع و تظاهرات راه بیاندازد؛ شاید باورکردنش سخت باشد، اما فرانسه در قلب اروپا و غرب، ششمین کشور ضد اسرائیل دنیاست.

این کارشناس سیاست خارجه، با تاکید بر محسوس نبودن اثرات جنگ نرم، راه حل برون رفت از مشکلات کشور را همگرایی مسئولان و مردم برای مقابله با صهیونیسم جهانی عنوان کرد و افزود: در دفاع مقدس، همه امکانات در خدمت جنگ بود و همه چیز نسبتش با جنگ تعیین می شد، اولویت و فوریت داشت، اما امروز جنگ نرم اینگونه نیست، وقتی درست صورت مسئله را درک نکنیم جواب را هم پیدا نخواهیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت: ما باید مثل دوران دفاع مقدس یک جبهه مقاومت تشکیل دهیم، این جبهه باید یک واحد اطلاعات عملیات و رصد داشته باشد تا اطلاعات دقیقی از آرایش دشمن داشته باشیم، تا بتوانیم در داخل و خارج با دشمن مقابله کنیم، باید بتوانیم در زمینه جنگ نرم هم بازدارندگی ایجاد کنیم، همانند بازدارندگی که در حوزه نظامی داریم.

خطر پدید آمدن انقلاب جنسی و لزوم مقابله رسانه ای با آن

وی با هشدار به سپری شدن فرصت ها برای مقابله با دشمن، از برخی برنامه های خطرناک دشمن برای کشورمان خبر داد و اظهار داشت: ما باید قبل از اینکه بحران هایی همچون انقلاب جنسی و امثالش ایران را درنوردد، هسته و مرکز این بحران ها را نابود کنیم، مرکز و اتاق فرماندهی صهیونیسم در آمریکا و اروپا مستقر شده است، پس باید برای این مناطق برنامه ویژه ای داشت.

منتظمی یکی از خطرات پیش روی ایران را  انقلاب جنسی برشمرد و گفت: امروز تصور می شود که زنان غربی در گذشته حجاب نداشتند اما اینگونه نبوده، و یک جریان جهانی، بی بند و باری و بی عفتی را در  غرب ترویج کرد و درحال گسترش آن در دیگر کشور ها است، تا تسلط سیاسی خود را حفظ و عمیق تر کند.

وی در ادامه بیان داشت: به گفته یک کارشناس غربی ضد صهیونیست، ایران دچار 2 زلزله ی 10 ریشتری شده و پس لرزه هایش پشت سر هم ایران را می لرزاند، یکی از آن زمین لرزه ها، در حوزه اقتصاد و دیگری در حوزه فرهنگ و خانواده (انقلاب جنسی) است.

دکتر منتظمی، به یکی از مهم ترین راهکار های دشمن برای ضربه وارد کردن به خانواده و عفت عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: آنها برای گسترش رذایل اخلاقی، از رسانه و ماهواره ها استفاده می کنند، بنیامین نتانیاهو سال 81 شمسی در جلسه مجلس آمریکا، سخنرانی دارد، در مورد چگونگی مقابله با ایران، که در آنجا نتانیاهو می گوید باید سریال های خاص و شبکه های ماهواره ای را به داخل ایران بکشانیم تا سبک زندگی شان عوض شود.

وی در پایان از جمله راهکارهای مقابله با دشمن را مقابل مثل ذکر کرد و توضیح داد: یکی از کار های مفیدی که می توانیم در جنگ نرم انجام دهیم، ساخت فیلم و  سریال با موضوعاتی است که بتوان در خارج از ایران پخش شود، مثل فیلم مریم مقدس که در دنیا اثرگذاری بسیار زیادی داشت.

ارسال نظرات