۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۷۳۴۶۱۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

عملکرد ضعیف برخی مسؤولان نباید به انقلاب و نظام ربط داده شود

عملکرد ضعیف برخی مسؤولان نباید به انقلاب و نظام ربط داده شود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه علمکرد ضعیف برخی مسؤولان نباید به انقلاب و نظام ربط داده شود، گفت: از عملکرد ضعیف برخی مسؤولان نباید ناامید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بر تقویت مبانی دینی با استفاده از آثار آیت الله شهید مطهری و آیت الله مصباح «طرح ولایت» و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله مصباح در کتاب اصول عقاید اسلامی چندین عامل را دلیل دین گریزی اعلام کرد، یکی از این عوامل را عملکرد ضعیف متدینین دانست و افزود: این نگرش که برخی نماد دین داری معرفی شوند، سوء رفتار و عملکرد بد آن‌ها سبب دین گریزی می‌شوند، در حالی که ما دین را از افراد نمی‌گیریم، دین گوهری است که اصول و فروع دارد.

به گفته وی برای تقویت مبانی دینی باید از آثار شهید مطهری و آیت الله مصباح «طرح ولایت» و منظومه فکری رهبرمعظم انقلاب بهره برد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه علمکرد ضعیف برخی مسؤولان نباید به انقلاب و نظام ربط داده شود، اظهار داشت: از عملکرد ضعیف برخی مسؤولان نباید ناامید شد، چرا که اخلاص و ایمان انسان‌ها نوسان دارد، اما جامعه تهی از از افراد صالح و با ایمان نیست و افرادی مانند حاج قاسم‌ها و حججی‌ها زیاد هستند.

وی با تأکید براینکه در جنگ با شیاطین جن و انس قرار داریم و سربازان و افسران این جنگ ما هستیم، گفت: بسیج به عنوان افسران این نبرد باید دیگران را تشویق به حضور در این میدان کنند و شعله جهاد را شعله ورتر کنند، از این رو رهبر معظم انقلاب می‌فرماید من وظیفه دارم هر کجا شعله جهاد رنگ شد، شعله جهاد را در آنجا بیشتر کنم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یکی از راه‌های حضور در میدان جهاد را توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب با تسلطی که به مسائل داخلی و خارجی دارند، قله‌ای را برای ظهور در نظر گرفته اند و که با بیانیه گام دوم انقلاب باید هرچه زودتر به آن قله صعود کرد.

به گفته وی بسیج حوزه و اساتید و دانشجو برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید حساس باشند و نسبت به توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب، علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن، سبک زندگی به ویژه سبک زندگی اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین نصب بنر‌های مناسبتی ملی و مذهبی و تبیین این مناسبت‌ها را حائز اهمیت دانست و گفت: دلائل مرگ بر آمریکا، دشمنی با آمریکا، کودتای ۲۸ مرداد، قطع رابطه و جنگ تحمیلی باید برای دانشجویان تبیین شود.

وی بر تقویت مبانی دینی و اصول تأکید کرد و با اشاره به اینکه اگر اصول دین درست شود در فروع دین مشکل نخواهیم داشت، افزود: یکی از راه‌های معاد باوری تقویت اصول دین و معاد است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات