۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۷۳۴۶۱۵

طلاب بسیجی در تحقق جهاد تبیین، نقش کلیدی دارند

طلاب بسیجی در تحقق جهاد تبیین، نقش کلیدی دارند
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نقش طلاب بسیجی را در راستای تحقق جهاد تبیین، کلیدی و محوری دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد ، چهارشنبه‌شب طی سخنانی در یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم ضمن تقدیر از اجرای نمایش "مردم میداندار اصلی انقلابند" اظهار داشت: ما باید با تکیه‌بر نام و یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه جهادی و انقلابی را در جامعه حفظ و تقویت کنیم.

وی با اشاره به این‌که باوجود همه دشمنی‌ها و فتنه‌ها، انقلاب اسلامی به راه پرافتخار خود ادامه داده است، افزود: بی‌شک نقش ولی‌فقیه و مردم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تداوم آن تا به امروز بسیار مهم بوده است و ازاین‌پس نیز با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم درصحنه در سایه روحیه انقلابی و جهادی، مشکلات به عنایت الهی مرتفع خواهد شد.

وی همچنین گفت: مسئولان و مدیران کشور حقیقتاً باید قدردان این مردم عزیز و بزرگوار باشند که باوجود همه مشکلات، جانانه پای‌کار انقلاب و نظام ایستاده‌اند و از ارزش‌های خود دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در ادامه به نقش کلیدی طلاب بسیجی در عرصه تحقق جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان ازجمله گروه‌های جهادی که طلاب بسیجی نیز در آن‌ها خوش درخشیده‌اند، در امر خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه محرومان موفق عمل کرده‌اند و باید این‌ها به‌درستی در جامعه تبیین شود.

ارسال نظرات