۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۷۳۴۶۳۶
وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

دولت برای حل مسأله آب اصفهان اهتمام جدی دارد

دولت برای حل مسأله آب اصفهان اهتمام جدی دارد
وزیر کشور با اشاره به مشکلات آب اصفهان و ضرورت حل این مشکلات، گفت: نیاز واقعی مردم اصفهان به آب کاملاً روشن است دولت نیز اهتمام داشته و در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، احمد وحیدی وزیر کشور، در حاشیه نشست شورای اداری استان جمع خبرنگاران گفت: اصفهان ظرفیت‌های اقتصادی ارزشمند بسیاری در حوزه‌های صنعتی، گردشگری و کشاورزی دارد.

وی در ادامه افزود: عصر امروز در جمع فعال اقتصادی اصفهان، پیشنهاد و گله‌هایی در موضوع تأمین ارز و قیمت گذاری دستوری و برخی از مقررات که مانع صادرات مطرح شد که به دنبال راهکار برای آن رفع هستیم.

وحیدی با اشاره به جلسه شورای اداری استان اصفهان، خاطرنشان کرد: مسائل اداری استان اصفهان با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان استانی در شورای اداری استان مورد بررسی قرار گرفت که مسئله آب استان مهم‌ترین آن بود. این مسائل نیز جمع بندی و پیگیری خواهد شد.

وزیر کشور با بیان اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و برخی از شورای شهر و روستا را در پیش داریم، اظهار کرد: همواره شور و هیجان فراوانی برای مشارکت در انتخابات وجود دارد و ما وظیفه داریم بسترهای این مشارکت را فراهم کنیم، در این راستا ستاد انتخاباتی تشکیل و مقدمات انتخابات فراهم شده است.

وحیدی با اشاره به مشکلات جدی استان اصفهان در زمینه آب و تأمین آب کشاورزی و شرب، تصریح کرد: حل مشکل آب استان اصفهان که یک مشکل واقعی است مورد اهتمام دولت بوده و طرح‌های مختلفی برای آن وجود دارد که برخی در دست اقدام و برخی در دست مطالعه است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: نیاز واقعی مردم اصفهان به آب کاملاً روشن است دولت نیز اهتمام داشته و در حال پیگیری است. پیش‌بینی‌های لازم برای طرح کوهرنگ سه نیز انجام شده و پیگیری خواهد شد./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات