۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۳۴۶۵۷
نماینده ولی فقیه در کاشان عنوان کرد؛

سه روش برای انجام عمل صالح

سه روش برای انجام عمل صالح
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی پیدایش انقلاب اسلامی را مصداق رحمت رحیمی امام رضا و امام خمینی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران مدیون رحمت رحیمی امام رضا(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با اعضای مؤسسه خادمین امام رضا (ع) در کاشان، گفت: امام رضا (ع) دارای یک رحمت رحمانی و یک رحمت رحیمی است.

وی اصل پیدایش انقلاب اسلامی مصداق رحمت رحیمی امام رضا (ع) و امام خمینی (ره) دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران مدیون رحمت رحیمی امام رضا (ع) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه بدون اتصال به یک منبع قدرت الهی نمی‌توان کشور را اداره کرد، گفت: زمانی که نتانیاهو ایران را تهدید به حمله نظامی کرد رهبر معظم انقلاب بعد از حضور در آستان مقدس امام رضا (ع) اعلام کرد، اگر اسرائیل دست از پا خطا کند حیفا و تل آویل با خاک یکسان خواهد شد.

وی افزود: ما هم باید از رحمت رحمانی امام رضا (ع) استفاده کنیم و هم از رحمت رحیمی حضرت استفاده کنیم که این نیز بستگی به تلاش ما دارد، چرا که از طرف حضرت فیض همیشه و در همه حال آماده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: هیچکس نیست که به امام رضا (ع) پناه ببرد، اما حضرت او را پناه ندهد، هرکس با هر دین و مسلکی به امام رضا (ع) پناه ببرد او را پناه می‌دهد و دین و مسلک و فقیر و غنی هم برایش تفاوتی برایش ندارد.

وی با اشاره به سه نوع روش برای انجام عمل صالح، گفت: همه کار‌های مستحبی را می‌توان به نیابت ائمه اطهار (ع) انجام داد، کار‌های خود به نیابت از یکی از ائمه اطهار (ع) انجام دهیم و ثواب آن را به والدین و شهدا هدیه کنید.

به گفته وی باید تلاش کرد انجام هر کاری را به نیابت ازامام رضا (ع) در جامعه گسترش داد و از ظرفیت امام رضا (ع) برای رفع خلأهای موجود در جامعه استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه یکی از خلأهای موجود در جامعه شفاعت ازدواج است، یادآور شد: بزرگترین شفاعت در روایت شفاعت ازدواج است، اگر دو جوان خواهان یکدیگر هستند و خانواده آن‌ها اجازه نمی‌دهند اگر شفیع باشیم بزرگترین شفاعت است.

به گفته وی در موضوع حل مشکل مسکن جوانان می‌توان از ظرفیت امام رضا (ع) برای گرفتن تخفیف استفاده کرد و امام رضا (ع) برای تخفیف دهنده جبران می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اخلاص در امور، گفت: ارزش هر کاری اخلاص در کار است و احسن اعمال منظور اکثر اعمال نیست بلکه اصوب و خشیت است.

وی با تأکید بر اینکه از ابتدای هفته تا آخر هفته همه امامان را یاد کنیم، گفت: اگر شنبه روز پیامبر و یکشنبه روز امیرمومنان (ع) و حضرت زهرا است، اگر شب و روز شنبه حاجت خود را از پیامبر بخواهید روزتر نتیجه می‌گیرید و اگر شب و روز چهارشنبه ازامام رضا (ع) حاجت بخواهید زودتر نتیجه می‌گیرید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات