۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۳۴۹۵۱

نشست«ید واحده مدیران و فعالان رسانه‌ای حوزوی در مسئله حجاب» + لینک پخش زنده

نشست«ید واحده مدیران و فعالان رسانه‌ای حوزوی در مسئله حجاب» + لینک پخش زنده
نشست «ید واحده مدیران و فعالان رسانه‌ای حوزوی در مسئله حجاب» با حضور کارشناسان و فعالان رسانه‌ای - حوزوی برگزار می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجاب به عنوان نماد زن مسلمان و نشانگر جامعه دینی هم واجب دینی است و هم واجب سیاسی؛ اما حفظ و ترویج آن به ویژه در میان نسل های جدید، با فرمان و دستور و بخشنامه ممکن نیست بلکه هم در مقام ترویج و فرهنگ سازی و هم در مقام حفظ و صیانت باید رسانه ها افکار عمومی را اقناع کرده و جان مخاطبان را با روش های حسی و عقلی متقاعد سازند.

در شرایطی که رسانه های معاند برای برچیدن فرهنگ حجاب از ایران اسلامی جبهه مهاجم واحدی تشکیل داده اند لازم است رسانه های دینی و انقلابی نیز با هماهنگی، همکاری، یکپارچه سازی سیاست ها و برنامه ها در مواجهه با مسئله حجاب، ید واحده تشکیل دهند تا از موازی کاری های بیهوده، سیاست های معارض و خنثی کننده و اقدامات جزیره ای و تک افتاده پرهیز کنند و با هم افزایی ، هماهنگی و هم داستانی در رویکرد و راهبردهای تبلیغی و ترویجی خود در موضوع حجاب یا مقابله با پدیده بی حجابی، توان اقناع، اثرگزاری و جریان سازی پیدا کنند.

در همین راستا خبرگزاری رسا به عنوان رسانه ای حوزوی انقلابی بر آن شد تا با برگزاری نشست «ید واحده مدیران و فعالان رسانه ای در مسئله حجاب» فرصتی را برای رسیدن به این آرمان بلند فراهم کند.

در این نشست مدیران، فعالان و صاحب نظران رسانه ای حجاب، تلاش می کند تا سایر دیدگاه ها را نیز بررسی نموده و در پایان سیاست ها و برنامه های مشترکی را برای مواجهه با مسائل مرتبط با حجاب مشخص نماید.

گفتنی است این نشست در روز پنجشنبه چهارم خردادماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که این نشست به صورت مجازی پخش زنده می شود، علاقمندان جهت مشاهده به نشانی اینجا مراجعه کنند.

برگزاری نشست «ید واحده مدیران و فعالان رسانه‌ای حوزوی در مسئله حجاب»

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
__ بسمه تعالی __ مشو غافل عزیز از مهربانی __حقیقت کن بیان با خوشزبانی __ ز تحقیر و زبد گوئی بمردم __بپرهیز و مباش مانند کژدم __مزن بر دیگران با گفته ات نیش __ فراریشان مکن از دین و از خویش __
0
0