۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۳۵۰۵۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

زندگی خود را با جنبه های شخصیتی امام رضا تطبیق دهیم

زندگی خود را با جنبه های شخصیتی امام رضا تطبیق دهیم
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: دهه کرامت یک فرصت خوب است تا بتوانیم که جنبه های شخصیتی امام رضا(ع) را بیشتر بشناسیم و زندگی خود را با زندگی آن امام عزیز تطبیق دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های امروز نماز جمعه شهر کرمانشاه در سخنانی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر از دست دشمن بعثی در سخنانی اظهار داشت: برای حفظ و بقای انقلاب اسلامی و این مملکت جوانان بسیاری جان خود را فدا کرده اند بنابراین همه ما به نوعی مدیون این عزیزان و ایثارگری‌های آنان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رزمندگان اسلام با الگو پذیری از بزرگان دین توانستند  افتخارات بزرگی در مقابل دشمنان به دست آورند که نمونه بارز آن را می توان آزادسازی خرمشهر عنوان کرد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: بنابراین جوانان برای آینده ای روشن و سالم می توانند از زندگی رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو ها را بگیرند.

آیت الله علما ادامه داد: جوانان ما باید به خوبی با دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند زیرا در هشت سال جنگ تحمیلی فرزندان این کشور افتخارات بزرگی را آفریدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه کرامت و روز دختر بیان کرد: دهه کرامت برای همه ما یک فرصت خوب است تا بتوانیم که جنبه های شخصیتی امام رضا علیه السلام را بیشتر بشناسیم و زندگی خود را با زندگی آن امام عزیز تطبیق دهیم.

آیت الله علما در پایان سخنان خود با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در دین مبین اسلام، خاطرنشان ساخت: ولی فقیه که امروز به عنوان زمامدار امور دینی محسوب می شود می تواند به بهترین وجه ممکن جهان اسلام را مدیریت کند زیرا ولایت فقیه خود کارشناس دین است.

قاسم شفیعی پور

ارسال نظرات