۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
کد خبر: ۷۳۴۸۹۱
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

حرکت پرچم آستان قدس رضوی در کشور زمینه رحمت برای ملت است

حرکت پرچم آستان قدس رضوی در کشور زمینه رحمت برای ملت است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: حرکت پرچم مقدس آستان قدس رضوی در کشور زمینه خیر و رحمت برای مردم ایران و این مملکت است و این نشان از معنویت بزرگ امام خمینی(ره) دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، خادمان حرم امام رضا علیه السلام امروز با آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت در سخنانی اظهار داشت: خدمتگزاری و حرکت در مسیر ائمه اطهار افتخار بزرگی است که نصیب همه نمی شود و باید لیاقت این امر را داشت، این افتخار باعث سعادت دنیوی و اخروی ما می‌شود.

آیت الله علما ادامه داد: وجود جهان هستی به خاطر عظمت و بزرگی ائمه اطهار علیهم السلام است و بهترین نشانه از بزرگی و منش این عزیزان حرکت ده ها میلیون زائر به سمت حرم مطهر امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: پرچم آستان قدس رضوی که امروز به کرمانشاه رسیده است در ظاهر با پارچه های معمولی فرقی ندارد، ولی ارزش و جایگاه این پرچم به واسطه به امام رضا(ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امروز ایران و جهان اسلام همه دلداده وجود نازنین امام رضا علیه السلام هستند و از خداوند منان می خواهیم که ما را به عنوان خدمتگزار این امام همام قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: حرکت پرچم مقدس آستان قدس رضوی در کشور زمینه خیر و رحمت برای مردم ایران و این مملکت است و این نشان از معنویت بزرگ این امام عزیز دارد./1400/

ارسال نظرات