۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۷۳۵۱۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

عشق به اهل بیت مقدمه تقرب به درگاه الهی است

عشق به اهل بیت مقدمه تقرب به درگاه الهی است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه عشق به اهل بیت در تاریخ، هویت و افکار ما تجلی دارد، گفت: مقدمه تقرب به درگاه خداوند متعال نیز همین عشق به اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره استانی نشان محبت، با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان گفت: عشق به اهل بیت در تاریخ و هویت و افکار ما ظهور و بروز دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه افزود: مقدمه تقرب به درگاه خداوند متعال نیز همین عشق به اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: محبت توأم با عمل و تقوا، مهرورزی به دوستان اهل بیت(ع)، آمادگی برای مواجهه با سختی ها از نشانه ها و آثار و فوائد محبت به اهل بیت(ع) است.

وی یادآور شد: اینکه خیل عظیمی از خادمان و زحمتکشان بازسازی عتبات عالیات به شکل پنهان با شور و شوق فراوان و علاقه، در حال کمک هستند، این افراد در واقع عمل همراه با تقوا دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به آثار و برکات خدمت به اهل بیت(ع) عنوان کرد: خدمت در مسیر اسلام و اهل بیت(ع) پر ثواب است و برکاتی به همراه دارد.

امام جمعه خرم آباد یاداور شد: خدمت در مسیر اهل بیت(ع) در یک جاهایی سختی هایی نیز ممکن است وجود داشته باشد ولی خیر و ثواب و برکت آن نیز ممتاز است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات