۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۴۱۳۰۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمت به اهل بیت نهایت آرزوی هر مسلمان و شیعه ای است

خدمت به اهل بیت نهایت آرزوی هر مسلمان و شیعه ای است
نماینده ولی فقیه در لرستان خدمت به اهل بیت(ع) را نهایت آرزوی هر مسلمان و شیعه ای دانست و گفنت: حرکت در این مسیر خدمتی بزرگ و ادامه دهنده راه شدها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شامگاه دیروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین کاظم محمدی، نماینده مقام معظم رهبری در ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور گفت: خدمت به اهل بیت(ع) کاری بزرگ و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه خدمت به اهل بیت(ع) آرزوی هر مسلمانی است، افزود: کسی که در مسیر عتبات قدم بر می دارد پرچم شهدا را در دست دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه خدمت به اهل بیت(ع) ادامه راه شهدا است، عنوان داشت: این ارزش ها باید بین نسل جوان جامعه امروز به خوبی تبیین شود.

وی به وجود جوانانی، مؤمن، انقلابی و معنویت گرا در استان لرستان اشاره کرد و گفت: جوانان رویش های انقلاب هستند و نهادینه سازی و ترویج ارزش ها بین این نسل سبب خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلم والمسلمین شاهرخی ادامه داد: اقداماتی که در عتبات انجام می گیرد و نفعش به محبین اهل بیت(ع) برمی گردد و منتهی به اطاعت می شود و این اطاعت سبب رفیقی با صالحان، صدیقین و شهدا می شود و این نهایت آمال و آرزوی یک انسان مسلمان و شیعه اهل بیت(ع) است.

وی یادآور شد: در استان لرستان جمعی از صاحبان منزلت نیز هر جا که باشند جز گروه های پیدا و ناپیدا از دورترین روستا محبت خودشان را به اهل بیت(ع) اظهار می کنند بر همین اساس این افراد نیز از صدیقین هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: بنده نیز با کمال میل و تمام توان وظیفه خود می بینیم در عرصه افتخار از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرده و در خدمت اهل بیت(ع) عصمت و طهارت خواهیم بود.

گفتنی است، در پایان این دیدار حجت الاسلام والمسلمین روح الدین دریکوند به عنوان مسئول امور روحانیون عتبات عالیات در استان لرستان منصوب شد./9451//210/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات